سند خانه های بالای شهر به نام نمایندگان مجلس دهم زده شد؟

غلامرضا نوری قزلجه، معاون اجرایی مجلس دهم : اساسا مجلس در جاهای مختلف شهر تهران خانه ای ندارد که آن را به نماینده اجاره دهد و نماینده هم آنجا را تخلیه نکند و متعاقب آن بخواهد با نصف قیمت آن را واگذار گند .

زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس یازدهم ، جمعه گذشته در برنامه تلوزیونی«دستخط» گفت:در مجلس دهم در مناطق بالای شهر خانه هایی به نمایندگان داده شده که نمایندگان آنها را ترک نکرده اند و آن راتحویل نداده اند و مجلس هم در نهایت با قیمت پایین تر از 50 درصد اقدام به تنظیم سند برای آنان نموده است.

خبرآنلاین این موضوع را از معاون اجرایی مجلس دهم پیگیر شد که وی ضمن تکذیب این خبر به خبرنگار ما گفت: بعنوان معاون اجرایی مجلس دهم می گویم که اساسا مجلس در جاهای مختلف شهر تهران خانه ای ندارد که آن را به نماینده اجاره دهد و نماینده هم آنجا را تخلیه نکند و متعاقب آن بخواهد با نصف قیمت آن را واگذار گند .

غلامرضا نوری قزلجه افزود:این مطلب از ریشه نادرست و غیر واقعی و بی اساس است .من نمی دانم منبع اطلاعات ایشان چه کسی و کجا بوده است که به این موضوع استناد می کنند ،چنین موضوعی مطلقا وجود ندارد .حتی من اطلاع دارم در مجلس نهم هم چنین موضوعی نبوده است ودر مجلس فعلی نیز این مطلب وجود ندارد .

سند خانه های بالا شهر به نام نمایندگان مجلس دهم زده شد؟

بیشتر بخوانید:

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به اینکه خانه هایی که مجلس داشت همان اطراف مجلس بود که الان 15 ،16 سال است که آنها را تخریب کرده اند و در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی در حال اجرای طرح توسعه بهارستان در آنجاست اظهار داشت: امیدواریم مهمان محترم برنامه این سوبرداشت را روشن کنند .البته بنده بلافاصله به صدا و سیما نامه مکتوب زدم و یاد آور شدم که این مطلب صحت ندارد و افترایی بیش نیست .

وی ادامه داد:از سازمان صدا و سیما  در خواست کردم در وهله اول ایشان موضوع را اصلاح کنند و اگر نشد به یک روش مقتضی که در مقررات سازمان صدا و سیما وجود دارد این جفا به مجلس دهم برطرف شود .

21212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =