دیدار معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو با استاندار خراسان رضوی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وجیه الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار دیدار و گفت و گو کرد.

یعقوبعلی نظری در این دیدار اظهار کرد: استقرار یک مجموعه مدیریت واحد در معادن سنگ آهن خواف بسیار اهمیت دارد و می‌تواند زمینه ساز تسهیل اقدامات شود.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در معادن افزود: در کنار فعال سازی این ظرفیت، دستگاه حکومتی هم زمینه سازی و مراقبت می‌کند. لذا نیاز است که از ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه معادن بیشتر استفاده شود.
وی در قالب پیشنهادی عنوان کرد: تحت عنوان مدیریت واحد در جغرافیای منطقه معادن سنگان خواف می‌توان نیازهای زیرساختی را وسعت بخشید و با تعریف پروژه‌های مکمل، برای تولید برق، آب و حتی مسکن نقش آفرینی کرد.
وجیه الله جعفری در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های برجسته استان خراسان رضوی و معادن سنگ آهن خواف، اظهار کرد: معادن سنگان خواف ظرفیتی دارد که با یک مدیریت واحد توسعه بهتری پیدا خواهد کرد لذا بنا شد طرح جامعی از نظر استقرار، مواد اولیه و زیر ساخت برای این منطقه تهیه و برای تصویب به استان ارائه شود.
معاون وزیر صنعت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) همچنین افزود: واحدهای مستقر در این منطقه ظرفیت‌های خوبی دارند که می‌توان در قالب آن‌ها برای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی به واسطه همان مجموعه‌ها برنامه ریزی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =