استقلال را در دور برگشت می‌گیریم

خبرورزشی نوشت: بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: فاصله پرسپولیس و استقلال فقط یک امتیاز است و با اینکه دو امتیاز به برخی تیم‌ها اهدا کردند ولی مدافع اصلی عنوان قهرمانی پرسپولیس است و در دور برگشت از همه جلو می‌زند.

در آستانه دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شاگردان گل‌محمدی با کسب پیروزی در هفته پایانی دور رفت فاصله خودشان را همچنان در نزدیکی صدر و با تیم استقلال حفظ کردند.

اسماعیل حلالی، درباره شرایط پرسپولیس در دور رفت و همچنین بازی آخر مقابل فجرسپاسی و البته دیدار مقابل ذوب‌آهن اظهاراتی را مطرح کرد.

 پرسپولیس فجرسپاسی را شکست داد ولی همچنان عده‌ای معتقدند این تیم خوب بازی نکرده است؟

من نظرم کاملا بر عکس است و اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. خیلی خوب موقعیت ایجاد کرد و شانس گلزنی اش زیاد بود ولی فقط یک بار موفق شد گل بزند. مهم برد بود که در این بازی به دست آوردیم. تیم ما رفته رفته تیم‌تر می‌شود و دیدیم که با وجود همه مشکلات باز هم فاصله اش در صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس در این فصل تغییرات زیادی در خط دفاع داشت و قبلاً به این راحتی گل نمی‌خورد. حالا هم کم‌کم دوباره تبدیل به همان تیمی می‌شود که سخت گل می‌خورد.

به نظر شما فاصله کم امتیازی پرسپولیس با تیم استقلال در صدر جدول قابل جبران است؟

اولا فاصله ما با تیم استقلال یک امتیاز است. دوماً برخی تیم‌ها با امتیاز اهدایی شرایط بهتری پیدا کردند ولی از طرفی باید درباره باشگاه استقلال بگوییم که این تیم با امکانات خوبی وارد لیگ شد. هر چقدر پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذاری از دست داد استقلال نفرات خوبی را جذب کرد و تیم پر مهره‌های بست. به ویژه در موضوع جذب بازیکن خارجی برخی تیم‌ها با این که بدهی‌های زیاد ارزی داشتند ولی توانستند در ابتدای فصل مهره‌های خارجی بگیرند ولی متاسفانه به پرسپولیس چنین اجازه‌ای ندادند. هنوز هم این موضوع برای کسی مشخص نشده که چرا با این همه بدهی ارزی برخی تیم‌ها توانستند بازیکن بگیرند ولی پرسپولیس اول فصل نتوانست. شک نداشته باشید در دور برگشت نتایج نسبت به دور رفت برای پرسپولیس تغییر می‌کند.

بازی با ذوب‌آهن را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است چون مسابقه تک حذفی است. پرسپولیس باید با هوشیاری بیشتری به بازی برود. نباید به حریف فضا بدهیم. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب مثل فوتبالی که جلوی فجر به نمایش گذاشتیم این بازی را ببریم و به دور یک چهارم برسیم.

حرف باقیمانده‌ای دارید؟

در  بیست روز تعطیلی یک فرصت خوبی برای پرسپولیس به وجود می‌آید که مصدومانش برسند و این تیم بازیکنان خوبی بگیرد. پرسپولیس باید یک فوروارد درجه یک و عالی جذب کند . الان هم که آل‌کثیر مصدوم شده! ما باید این شرایط را در دور برگشت نداشته باشیم که با مصدومیت یک بازیکن خط حمله تیم از کار بیفتد.

بیشتر بخوانید:

پست جنجالی ستاره قرمزها علیه سرمربی/عکس

تلاش رئال برای فروش بازیکنان مازاد به بن سلمان

درویش: وارث حجم زیادی از بدهی‌ها هستیم

253 256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =