برگزاری دوره های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در نقاط مختلف جزیره قشم

سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سه دوره آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در نقاط مختلف جزیره برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، سید مسعود موسوی با بیان این مطلب، افزود: افزون بر ۴۰۰ تن از بانوان جزیره قشم از روستای کووه ای، شهر طبل و شهرک امام حسن مجتبی (ع) در این دوره ها شرکت کردند.

وی ادامه داد: در این کارگاه های آموزشی موضوعاتی از جمله تاثیر اختلافات خانوادگی بر ارتباط اعضای خانواده، ویژگی های خانواده از هم گسیخته، مهمترین آسیب های خانواده از هم گسیخته و بیان راهکارهای پیشگیرانه به خانواده ها آموزش داده شد.

سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم افزود: موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا (س)، موسسه فرهنگی هنری دریای علم اندیشمندان برتر و دارالقرآن شهر طبل، این مدیریت را در برگزاری این کارگاه ها همکاری داشتند.

موسوی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری این قبیل کارگاه های آموزشی برای خانواده ها، گفت: والدین و بویژه مادران به عنوان اولین و تأثیرگذارترین منابع تربیتی فرزندان، وظایف و مسئولیت های خطیر و دشواری را در عرصه تربیت دینی و معنوی و مقابله با آسیب های اجتماعی عهده دار هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =