هاناپ؛ ارتباطی هوشمند و با کیفیت بین ناشنوایان و ارتباطات اجتماعی/ فیلم

استارتاپ فناورانه شرکت آتیه سازان توسعه ناشنوایان با برند هاناپ با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پردازش صوت فارسی توانسته است تا رابط کاربری جدیدی را برای خدمات‌رسانی به ناشنوایان عزیز فراهم سازد.

 به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا محترم (ناشنوا) به عنوان طراح این نرم‌افزار با نیازهای افراد ناشنوا آشنا بوده و همین موضوع سبب شده تا هاناپ در ایجاد ارتباط موثرتر کاربران ناشنوا با محیط اطراف و یاری‌رسانی به آن‌ها در استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال موفق باشد.

هاناپ یک اپلیکیشن هوش مصنوعی با شعار، دستیار هوشمند ناشنوایان است که روی موبایل ها قابلیت نصب داشته و به ناشنواها یا کم شنوایان و افرادی که توانایی صحبت کردن یا شنوایی به هر دلیلی ندارند کمک می‌کند تا با مخاطب خود بتوانند بدون نیاز به شخص دیگری ارتباط برقرار کنند و صداها را با کمک این اپلیکیشن که در آن از هوش مصنوعی استفاده شده است متوجه بشوند.


هاناپ کار خود را از اسفند سال1397 با هدف کمک به جامعه ناشنوایان برای اینکه بتوانند بدون کمک هیچ شخصی زندگی مستقل و راحت‌تری داشته باشند، شروع کرد.


هاناپ دارای خدمات جذابی است اما اصلی ترین و مهمترین بخش هاناپ،بخش هوشمند است. 
ناشنوایان و کم شنوایان می‌توانند با کمک هاناپ تمام صداها از جمله صداهای محیط مثل صدای زنگ آیفون، صدای آلارم لباسشویی، صدای آلارم ماکروفر و... 
صداهای اشخاص و صدای گریه نوزاد و همچنین میتوانند با کمک هاناپ گفتار را به متن و متن را به گفتار تبدیل کنند. و می‌توانند برای مستقل شدن و کمتر کردن مسائلشان به آنها کمک شایانی بکند.

حمید رضا محترم مدیر استارت‌آپ هاناپ می گوید: کار ما اختصاصاً در حوزه ناشنوایان است و نیازهای ناشنوایان را برآورده می‌کند.

وی در خصوص تأثیر تکنولوژی در زندگی افراد دارای معلولیت گفت: قبل از اینکه دنیای مجازی شکل بگیرد، ناشنوایان مشکلات زیادی داشتند. در واقع دنیای مجازی ناشنوایان را توانمند کرد و باعث شد برای رفع مشکلات به همدیگر کمک کنند.

محترم معتقد است که با تکنولوژی می‌توانیم مستقل عمل کنیم. در رفع مشکلات ناشنوایان در قدم‌های اول هستیم و باید همه تلاش خود را در این راه به کار ببریم.

مدیر استارت‌آپ هاناپ در ادامه خاطر نشان کرد هر چه در زمینه استارت‌آپ‌ها و فعالیت‌های توان‌یابان اطلاع رسانی شود برای ما بهتر خواهد بود و علاوه بر دیده شدن انگیزه بهتر کار کردن نیز خواهیم داشت.

هاناپ؛ ارتباطی هوشمند و با کیفیت بین ناشنوایان و خدمات اجتماعی

هاناپ؛ ارتباطی هوشمند و با کیفیت بین ناشنوایان و خدمات اجتماعی

برخی از خصوصیات استارتاپ هاناپ به شرح زیر است:

یادگیری ماشین

استفاده از هسته‌های هوشمند برای پردازش صوت و متن سبب شده تا نرم‌افزار هاناپ قادر باشد خواسته‌ی کاربران را درک کرده و یاری‌رسان ناشنوایان عزیز باشد.

امنیت نرم‌افزاری

حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران مهم‌ترین سرمایه استارتاپ هاناپ است. به همین علت بالاترین سطح امنیتی را برای آن طراحی کرده‌ایم.

نرم‌افزار هاناپ دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده که آن را از سایر نرم‌افزارها متمایز نموده است. استفاده از هسته‌های هوشمند برای درک نیاز کاربران، پردازش صوت و متن فارسی، تشخیص صدای محیط برای ایجاد تعامل سازنده و موثر کاربر با اطراف خود، خدمات بانکی و حوزه پرداخت، خدمات حوزه سلامت و درمان و ده‌ها ویژگی دیگر همگی در هاناپ طراحی و توسعه داده شده است تا رابط کاربری با سطح دسترسی عمومی و تخصصی برای شما عزیزان فراهم گردد.

دستیار هوشمند

بیان گفتاری و یا نوشتاری یک موضوع سبب خواهد شد تا دستیار هوشمند مناسب‌ترین پیشنهاد را به کاربر ارائه نماید.

پردازش صوت فارسی

کاربران ناشنوا قادر خواهند بود تا صدای اشخاصی که در محیط اطراف آن‌ها حضور دارند را به صورت نوشتاری بخوانند.

گوینده فارسی

کاربران ناشنوا قادر خواهند بود تا نوشته‌های خود را به صورت صوتی برای اشخاص دیگر پخش کرده و یا ارسال نمایند.

خدمات بانکی و پرداخت

خدمات بانکی از جمله کارت به کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ و خدمات دیگر در نرم‌افزار هاناپ طراحی شده است.

خدمات پزشکی و سلامت

با استفاده از نرم‌افزار هاناپ، دریافت خدمات حوزه پزشکی و سلامت، انجام آزمایشات، توانبخشی و غیره فراهم شده است.

پشتیبانی از ساعت هوشمند

نرم‌افزار هاناپ از ساعت هوشمند برای نمایش اعلان‌ها و اطلاع‌رسانی‌های نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کند.

کاربری چند منظوره

هاناپ به گونه‌ای طراحی شده تا پاسخگوی نیاز عموم کاربران در زمینه‌های مختلفی همچون خدمات بانکی، پرداخت، پزشکی، گردشگری و ... باشد.

 ناشنوایان محترم برای دانلود نرم افزار هاناپ باید به لینک هاناپ مراجعه کنند همچنین می توانند نظرات خود را هم در سایت و هم از طریق ارتباط با شرکت به آدرس های زیر ثبت و منتقل کنند

 آدرس: استان فارس، شهر آباده، میدان آزادی، بلوار آزادی، مرکز رشد فناوری آباده، واحد ۱۰۹

وبسایت: hanapp.ir

ایمیل:

deafhanapp@gmail.com

تلفن:

۲۲۶۶ ۴۴۳۳ ۷۱ ۹۸+

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =