همچنان شست و شوی دستها از عوامل مهم در کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا بشمار می رود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی گفت: همچنان شست و شوی دستها از عوامل مهم در کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا بشمار می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، دکتر فریدون رحمانی با اشاره به عملکرد مطلوب دانشگاه علوم پزشکی استان در امر مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ افزود: چهارمحال و بختیاری علی رغم آمار بالای بیماران بدحال، از استان های موفق در کنترل موارد بستری و فوتی های ناشی از کرونا بوده است.
وی گفت: بررسی های آماری نشان می دهد، با احتساب تعداد بیماران دارای علایم و بدون علامت و کسانی که از آنها نمونه گیری شده و افرادی که نمونه نداده اند، از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون حدود ۳۰۰ هزار نفر یعنی بیش از یک چهارم از جمعیت استان به کرونا مبتلا شده اند.
وی تصریح کرد: با توجه به درصد واکسیناسیون انجام شده و ابتلای این تعداد از جمعیت استان به بیماری، پیش بینی می شود در صورت تداوم رعایت پروتکل ها و پوشش کامل واکسیناسیون و غالب نشدن سویه ای جدید از کرونا، با پیک شدید دیگری مواجه نخواهیم شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =