اکران «من یوسفم مادر» در سینماهای هنر و تجربه

فیلم سینمایی «من یوسفم مادر» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا فرطوسی، که داستان پنهان شدن ۲۱ ساله جوانی بغدادی با بازی عباس غزالی را بازگو می‌کند، به زودی اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هم‌زمان با آخرین روزهای دی ۱۴۰۰، فیلم سینمایی «من یوسفم مادر» به نویسندگی و  کارگردانی محمدرضا فرطوسی و تهیه‌کنندگی رزاق موسی‌پور و محمدرضا فرطوسی در سینماهای هنروتجربه روی پرده می‌رود. 

تازه‌ترین ساخته محمدرضا فرطوسی، از روز چهارشنبه ۲۹ دی میزبان مخاطبان خود خواهد بود. 

زهره الربیعی، عباس غزالی، حمیده موسوی، احمد حیدری و حمیدحمیدی از جمله بازیگران «من یوسفم مادر» هستند.

اکران «من یوسفم مادر» در سینماهای هنر و تجربه

دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم خاورمیانه و شمال آفریقا در هلند، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشگران جشنواره فیلم خاورمیانه و شمال آفریقا در هلند، جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم‌های مستقل برازیلیا و جایزه نخل نقره‌ای از جشنواره بین‌المللی فیلم مکزیکو سیتی از جمله موفقیت‌های این فیلم سینمایی است. 

در خلاصه داستان «من یوسفم مادر» آمده است: «تصور کن که مجبور به شرکت در جنگی بشوی که به آن ایمان نداشته باشی. این داستان واقعی یوسف جوان بغدادی است که برای این‌که در جنگ صدام علیه ایران شرکت نکند مجبور می‌شود خودش را ۲۱ سال مخفی کند. فیلم روایت سه روز آخر این بیست و یک سال سخت و طاقت فرسا است برای یوسف و مادرش؛ هنگامی که مجسمه صدام در بغداد سقوط می‌کند.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =