سردار نقدی:دشمنان ماجرایی کوچک در شهر دور افتاده ایران را مثل بمب خبری می‌ترکاند

ایرنا نوشت: سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: گاهی اراذل و اوباش که چندین نفر را کشته و ظلم کرده به عنوان یک مبارز سیاسی مطرح می‌کنند و گاهی کسی اصلا کشته نشده می‌گویند او را کشتند و بعد آن را خبر یک رسانه‌ها می‌کنند.

سردار محمدرضا نقدی روز دوشنبه در جشنواره ترجمان فتح که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی است که رسالت آن هدایت همه انسان‌های عالم است.

نقدی با بیان اینکه حقیقت ناب اسلام می‌تواند جامعه بشری به عنوان تنها گزینه به کمال برساند، تصریح کرد: دشمنان از کاه کوه می‌سازند. از یک ماجرای کوچک در یک شهر دور افتاده در ایران کوه می‌سازند و در رسانه‌ها مثل بمب خبری می‌ترکانند. زمانی من گفتم از کاه کوه می‌سازند اما آنها گاهی از هیچ کوه می‌سازند.

وی اضافه کرد: گاهی اراذل و اوباش که چندین نفر را کشته و ظلم کرده به عنوان یک مبارز سیاسی مطرح می‌کنند و گاهی کسی اصلا کشته نشده می‌گویند او را کشتند و بعد آن را خبر یک رسانه‌ها می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید در راستای نهضت ترجمه ستاد مرکزی تاسیس شود، گفت: ناشران و انتشاراتی‌ها باید سالانه اثرهایی در راستای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و صدور پیام‌های آن چاپ کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهند البته در این راستا باید نهضتی کار کرد زیرا انگیزه و ظرفیت‌های زیادی در بین جوانان ایرانی وجود دارد که باید با همت و تلاش بیشتر آثار زیادی در حوزه انقلاب تولید کرده و پیام آن را به جهان صادر کرد.

بیشتر بخوانید 

213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انوشیروان عاشق ایرانم IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    5 6
    مقصر خودتحقیران و خومخربان هستن بعضی ها بخاطر چهارتا لایک و فالو هر کاری میکنن اگه لازم از......خودشونم عکس و فیلم میفرستن اونور نمیدونن که دشمن چه سو استفاده هایی میکنن و برای رسانه های دشمن خوراک تهیه میکنن بی جیرو مواجب،شما در هیچ کجای جهان نخواهی دید فردی تا این حد خودشو تحقیر کنه و خودش کشورش اصالت و هویتش رو تخریب کنه
  • علی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 16
    سلام بر پیشکسوتان جبهه وجنگ یادگاران با ارزش دفاع مقدس
  • ناشناس IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    19 1
    وقتیکه خودتون خبر بموقع اعلام نکنید دشمن زودتر دست بکار میشه