مسابقه بزرگ CodeCup هواوی برای برنامه نویسان اندرویدی

هر سال در سراسر دنیا شرکت های بزرگ مسابقاتی را برای برنامه نویسان برگزار می‌کنند تا بتوانند استعداد های درخشان را پیدا کرده و از نبوغ و تونایی آنها برای ارائه ایده‌های نو و سرویس‌های بهینه‌تر بهره ببرند.

 شرکت هواوی به تازگی تصمیم گرفته است مسابقه ای جذاب برای برنامه‌نویس‌ها یا دولپرهای اندروید ایرانی راه اندازی کند. در این مسابقه شرکت‌های مطرح ایرانی ازجمله کافه بازار، تپسل و مرکز نوآوری مانا نیز با هواوی همکاری می‌کنند.


اما هدف این مسابقه چیست؟


هواوی مدتی است که توسط آمریکا تحریم و با محدودیت‌هایی در تولید سخت افزار و استفاده از سرویس‌های گوگل مواجه شده است. این شرکت از آن زمان تصمیم گرفت سیستم ابری مختص خود را راه‌اندازی کرده و گسترش دهد و از آن برای محصولاتش استفاده کند. اکنون این سیستم که آن را به عنوان Huawei Mobile Services یا HMS میشناسند، با استقبال بسیار خوبی در دنیا مواجه شده در در زمان تولید این خبر بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر فعال دارد. در همین راستا برنامه‌نویس‌های زیادی برای توسعه محصولاتشان از HMS هواوی استفاده می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت این سیستم ابری کیت‌های هواوی است که با استفاده از آنها می‌توان قابلیت‌های خلاقانه‌ای به اپلیکیشن‌ها اضافه کرد.

چالشی که هواوی در این مسابقه برای برنامه‌نویس‌های اندروید تعریف کرده این است که اپلیکیشن خود را با هواوی موبایل سرویس یکپارچه یا اینتگریت کنند. در پایان به نفراتی که در این کار خلاقیت بالاتری به خرج داده باشند جوایز متنوع و نفیسی از طرف هواوی و دیگر شرکای حاضر در این مسابقه اهدا خواهد شد.

مرکز نوآوری مانا که یک فضای کار اشتراکی هم محسوب می‌شود، به تیم های برنده یک ماه فضای اشتراکی رایگان جایزه خواهد داد. به علاوه اگر اپلیکیشنی از نظر کسب و کار برای این مرکز جذاب باشد روی آن سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت.
تپسل بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی ایرانی نیز به تیم های برنده به ترتیب ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ و ۵۰۰ عدد نصب رایگان هدیه می‌دهد و اگر این افراد توسعه دهنده تبلیغات تپسل شوند ۵۰ درصد دیگر هم به این عدد اضافه خواهد شد.

کافه بازار هم مثل همیشه در این رویداد هامی اپلیکیشن ها است و در کنار دیگر شرکا به رشد دانش برنامه‌نویس‌های ایرانی کمک می‌کند. جوایز هواوی هم شامل لپ تاپ، تلفن همراه و مانیتور هواوی می‌شود که همگی از جمله جدیدترین محصولات این شرکت هستند. اگر شما هم جزو برنامه‌نویس‌ها یا دولوپرهای اندروید هستید و دوست دارید در این چالش شرکت کنید کافیست اینجا کلیک کنید و مهارت خود را محک بزنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =