معرفی شورای انتخاب آثار بخش‌های تئاتر کودک و نوجوان جشنواره بیست و هفتم

دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، شورای انتخاب آثار دو بخش مسابقه تئاتر کودک و مسابقه تئاتر نوجوان این رویداد نمایشی را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، زهرا صبری، سیدمحمدجواد کبودرآهنگی، علی فروتن، ناصرآویژه و علیرضا آقایی آثار نمایشی بخش‌های مسابقه تئاتر کودک و مسابقه تئاتر نوجوان جشنواره بیست‌وهفتم را ارزیابی و انتخاب خواهند کرد.

این شورا، ۷۳ اثر بخش مسابقه کودک و ۶۶ اثر بخش مسابقه نوجوان را ارزیابی و از میان آن‌ها، آثار بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را انتخاب می‌کنند. هیات انتخاب این دو بخش از هنرمندان باسابقه عرصه هنرهای نمایشی، به ویژه نمایش کودک و نوجوان هستند که آثار منتخب جشنواره بیست‌وهفتم را معرفی می‌کنند.

بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفند ماه سال جاری، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

۵۸۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =