صد راه روستایی در قزوین بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دنبال بارش برف در دو روز اخیر ۱۶۶راه روستایی مسدود شده بود که از این تعداد ۱۰۰راه با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ۶۶راه روستایی دیگر نیز باقی مانده که تا امروز بازگشایی خواهند شد.

وی اضافه کرد: محورهای شریانی و اصلی نیز با تلاش راهداران استان برف روبی و نمک پاشی شده و در حال حاضر تردد در آنها برقرار است.

حق ‌لطفی ادامه داد: طی دو روز گذشته ۲۰۰راهدار استان در ۱۸راهدارخانه در قالب ۲۲تیم عملیاتی همزمان با شروع بارش برف در محورهای اصلی و فرعی مستقر و به طور شبانه روزی مشغول ارایه خدمات بوده اند و در حال حاضر نیز مشغول انجام عملیات بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

حق لطفی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرمای هوا و  ورود سامانه بارشی جدید از اواخر هفته جاری از هموطنان گرامی درخواست می‌شود در شرایط فعلی از سفرهای غیرضروری به ویژه به نقاط کوهستانی خودداری و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: بهتر است مسافران و رانندگان پیش از سفر اطلاعات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای دریافت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =