فضای مدیریتی استان در مسیر تعامل با بخش خصوصی است

استاندار قزوین در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: فضای مدیریتی استان در مسیر تعامل و همگرایی دولت با بخش خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در هفتاد و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور مدیران و مسئولان دولتی و بخش خصوصی در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، با برشمردن اهمیت تعامل بین بخش خصوصی و دولت جهت توسعه استان خاطر نشان کرد: فضای مدیریتی جدید در استان در مسیر همگرایی و تعامل بیشتر با بخش خصوصی حرکت می‌کند و مدیران با یک نگاه باز و تعاملی، با بخش خصوصی با جدیت همراهی خواهند کرد تا مسیر توسعه هموار شود.

اعلایی در این جلسه با اشاره به انتصابات صورت گرفته افزود: عمده کسانی که در این دوره پست گرفتند یکی از مختصات آنها این است که با اصرار ما قبول کردند وارد چرخه مدیریت شوند و خودشان تلاشی برای گرفتن پست‌ها نداشتند.

استاندار قزوین تلاش‌های آتش‌نشانان در آتش‌سوزی هفته گذشته در شهرستان بوئین‌زهرا را متعهدانه دانست و خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با وجود امکانات اندک و شرایط محیطی نامناسب که قدرت مانور را کاهش داده بود،  تلاش‌های متعهدانه و ایثارگرانه‌ای انجام دادند.

وی افزود: جامعه آتش نشان در دل مردم جا دارند و برای مردم قابل احترام هستند که این به دلیل فداکاری‌ها و تعهد این عزیزان است.

اعلایی با اشاره به حضور ۱۲۰ نفر آتش‌نشان با حدود ۴۰ خودرو جهت اطفاء حریق در بوئین‌زهرا گفت: از همه افرادی که در این آتش‌سوزی متعهدانه تلاش کردند تشکر می‌کنیم که اگر این تلاش ها نبود خسارت بیشتری وارد می شد و ممکن بود فاجعه رقم بخورد.

مهدی بخشنده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین نیز در این جلسه بر لزوم ارتباط بیشتر بین بخش خصوصی و دولت جهت رفع موانع و مشکلات و ایجاد همگرایی مطلوب تأکید کرد و افزود: انتصابات نماینده عالی دولت در استان انتصاب‌های خوبی بوده و در حوزه ارتباط با بخش خصوصی و بخش‌های اقتصادی به جهت تعامل ایجاد شده از استاندار تشکر ‌می‌کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =