پیشنهاد بازیگر «لیسانسه‌ها» به رییس صدا و سیما

تسنیم نوشت: سیاوش چراغی‌پور، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون اعتقاد دارد که اگر مسئولین جدید صدا و سیما می‌خواهند در مسیرِ درستی حرکت کنند با هنرمندان واقعی تلویزیون صحبت کنند.

سیاوش چراغی‌پور بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون درباره حضور مسئولین جدید در صدا و سیما و سیاست‌هایی که قرار است اتخاذ شود گفت: مردم عاشق چهره‌های سینمایی کاربلدند من دوست دارم این چهره‌ها را دوباره در تلویزیون ببینم. اما یک پیشنهادی برای آقای جبلی و همکاران‌شان دارم. به نظرمن باید پای گفت‌وگوهای هنرمندان واقعی تلویزیون بنشینند نه مدیران و آمار و ارقام؛ آن موقع می‌توانند تصمیمات بهتری بگیرند. 

این بازیگر قدیمی در پاسخ به این سؤال که چرا یک بام و دو هوایی میان تلویزیون و نمایش‌خانگی چه از نظر ممیزی و چه دستمزد و بقیه موارد وجود دارد، گفت: من خودم هم به این یک بام و دو هوایی‌ها معترضم و انتقاد دارم اما این سؤال را از من نباید بپرسید! این پرسش را سیاستگذاران هنری و فرهنگی باید جواب بدهند. آنها هستند که نبض اجراها و کارها دستشان است و آنها باید پاسخ دهند که چرا یک بام و دو هوایی وجود دارد. مگر هنرمند تلویزیون با هنرمند نمایش‌خانگی چه تفاوتی دارد؟

بازیگر «لیسانسه‌ها» همچنین درباره دستمزدها، خاطرنشان کرد: دستمزد نجومی که می‌گویند من ندیدم؛ شاید ما نگرفتیم. اما تا جایی که من تجربه داشتم دستمزدمان گاهی از تلویزیون کمتر بوده است!

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    نترسید با این ممیزیها، آخرش شبکه خانگی هم مثل صدا و سیما میشه
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    دلت خوشه بنده خدا مسوولان تلویزیون و توجه به نظر مردم
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    0 0
    طفلک این بازیگرها همه فقیرند، صبحانه ونیز ، ناهار پاریس، و شام را در تورنتو میخورند، ولی فقیرند . اصلا برای خدا کار میکنن، خدا به روزیشان برکت می‌دهد. برای همین سالی فقط می‌توانند به ۱۰ تا ۲۰ کشور سفر کنند. تمام پولها تو جیب ماست که سالی به یک روستای لاکچری سفر میکنیم.