حمله پیشکسوت پرسپولیسی به گلر شاکی قرمزها/عکس

بازیکن سابق پرسپولیس از قرارداد بالای رادوشویچ با این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس قراردادش را با این تیم فسخ کرده و با شکایت از قرمزها خواهان مبلغ 930 هزار دلار از این تیم شده است. مبلغی که برای او که همواره دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس بود بسیار بالاست و صدای جواد کاظمیان، پیشکسوت پرسپولیس را هم درآورده است.

کاظمیان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این موضوع معترض شده و ادعا کرده در اروپا به رادو نهایتا سالی 24 هزار یورو پرداخت می‌شود و او باید سی سال کار می‌کرد تا مبلغی به اندازه قراردادش با پرسپولیس را کسب کند. او در پایان هم از کسانی که به رادوشویچ لقب باتعصب می‌دهند انتقاد کرد.

قرارداد این گلر کروات در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد به مدت سه فصل تمدید شده بود.

حمله پیشکسوت پرسپولیسی به گلر شاکی قرمزها/عکس

بیشتر بخوانید:

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر SE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    6 0
    قرارداد بسته، حقشه، پولشو میخاد! خود همین آقا که به رادو توپیده، چقدر از پول قراردادشو به پرسپولیس بخشیده؟
  • آسو IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    9 0
    جناب کاظمیان حقوق کارگر صفر در اتحادیه اروپا حدود پنج هزار یورو در ماه است و حقوق متوسط بازیکن حرفه ای در لیگ های ضعیف مثل بوندسلیگا ۲ حدود شصت تا صد هزار یورو در ماه است یه سرچ بکن دستت میاد، با دو هزار یورو در اتحادیه اروپا خرج نان و ماست در نمیاد چه رسد به زندگی و تغذیه و تمرین حرفه ای، تازه التماس که نکرده بود خودتان گرفتین،میخواستین نگیرین،حتما فردا میخواین بگین باید افتخار کنه که بازیکن پرسپولیس بوده و باید یه چیزی هم دستی میداده،خدائیش این اعتماد به نفس رو که پرسپولیس و استقلال و امثالهم دارن ،لیورپول و چلسی و رئال و بارسلون هم ندارن،تازه مگه خودتان که بازیکن یک میلیونی هم نبودین چند میلیارد از پرسپولیس استقلال نمیگرفتین،پولتان هم که دیر میشد به بدترین شکل ممکن قهر میکردین،
    • مرید IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      0 0
      ی وقتایی عقل یک شبه کار 30 سال حمالی رو میکنه