کمک ۳۰۰ میلیون ریالی خیر تهرانی به موسسه زانیاران کتاب یار سنندج

خانم لیلا ملا جعفری خیر تهرانی در اقدامی نیکو، یک دستگاه ویدیو پروجکشن، یک پرده نمایش برقی، یک سیستم صوتی و ۱۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف را به موسسه زانیاران کتابیار سنندج اهدا کرد.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرآنلاین در این باره گفت: خانم ملا جعفری در اقدامی انسانی و ارزشمند و با هدف حمایت از توسعه فرهنگی این دیار، هدایایی به ارزش بالغ بر ۳۰ میلیون تومان را به موسسه زانیاران کتاب یار سنندج اهدا کردند.
وی افزود: کتاب ها جهت استفاده کودکان و نوجوانان ننله سنندج و تجهیزات نیز برای برگزاری کلاس های آموزشی رایگان برای مردم، خصوصا دانش آموزان سنندجی تحویل امین اموال موسسه شد.
مدیر موسسه زانیاران کتاب یار سنندج با اشاره به لزوم توجه بیشتر به امور خیریه در حوزه فرهنگ مطالعه و آموزش در مناطق کم برخوردار سنندج، از خیرین حوزه فرهنگ و ادب تقدیر و تشکر کرد و گفت: افرادی مانند خانم ملاجعفری در ایران کم نیستند و باید تلاش کرد این کار ها و اینگونه افراد هر روز تعدادشان بیشتر و در حوزه کاری فرهنگی و آموزشی فعال‌تر و تاثیرگذارتر باشند تا بتوانیم آسیب های اجتماعی را با فعالیت های فرهنگی کاهش دهیم.
اصلانی ابراز امیدواری کرد: موسسه فرهنگی، هنری زانیاران کتاب یار سنندج به عنوان اولین موسسه تخصصی در حوزه ارتقا سرانه مطالعه در استان کردستان بسیار مورد استقبال و حمایت عموم مردم قرار  گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =