انعقاد تفاهم نامه هیات اسکواش با شرکت آب منطقه‌ای لرستان

تفاهم نامه همکاری ورزشی هیات ورزش صنعت آب وبرق لرستان با هیئت اسکواش استان لرستان منعقد شد.

 به گزارش خبرآنلاین لرستان،  ،در راستای توسعه ورزش مفرح وجذاب اسکواش در ابعاد همگانی وقهرمانی منصور داودی نژاد رئیس هیات اسکواش لرستان در محل اداره کل آب منطقه ای لرستان با داریوش حسن نژادرئیس هیات ورزش صنعت آب وبرق استان دیدار وتفاهم نامه همکاری دوجانبه برای رشد وتوسعه این ورزش منعقد شد.

حسن نژاد با اشاره به نقش ورزش در سلامتی،نشاط وشادابی کارکنان،رشته حذاب مفرح اسکواش را یکی از رشته های ورزشی عنوان کرد که می تواند درسلامت اقشار مختلف جامعه به خصوص کارمندان وخانواده های این عزیزان موثر باشد.

در ادامه داودی نژاد با قدر دانی از دکتر حسن نژاد مدیر کاملا ورزشی وخلاق این سازمان از حسن توجه ونگاه مدبرانه حسن نژاد در حمایت از ورزش در ابعاد مختلف قدر دانی کرد.

گفتنی است ورزش هیات صنعت آب وبرق لرستان با حمایت های دکتر حسن نژاد ودبیری محمد حسین ملک ومحمدی چهره علمی وکاملا اگاه به مقوله ورزش قهرمانی وهمگانی گام های جدی برای کمک به ورزش استان برداشته است.

 این تفاهم نامه در راستای مسولیت های اجتماعی این اداره کل  و به منظور انتقال هر چه بهتر  آخرین یافته های علمی از فواید ورزش و آشنایی و آموزش کارکنان با رشته اسکواش  امضا شد.

از مفاد این تفاهم نامه میتوان به بازدید و استفاده از اماکن ورزشی  برای  برگزاری دوره های ورزشی مشترک، استفاده از مربیان  هیات اسکواش  برای آموزش به کارکنان وآموزش رشته های پدل وراکتبال  به خانواده های پرسنل بخصوص بانوان اشاره کرد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =