۲ نفر
۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تخفیف عید تا عید شرکت سجاده نقش

به مناسبت اعیاد فرخنده ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) شرکت سجاده نقش کاشان تخفیف های ویژه ای به عنوان عیدی برای مشتریان در نظر گرفته است.

شرکت سجاده نقش کاشان در جهت بهبود شرایط خرید فرش سجاده ای و رفاه حال مشتریان، این عیدی را در قالب ۴ طرح به خریداران فرش سجاده ارائه میدهد. لازم به ذکر است ۴ طرح پیشنهادی فقط در بازه زمانی عید تا عید ( از ولادت حضرت زهرا تا ولادت حضرت علی ع ) قابل استفاده هستند.

 خرید سجاده فرش به صورت نقدی

قیمت فرش سجاده ای به عوامل مختلفی مانند کیفیت نخ (آکرلیک،پلی استر، ورژن یا...)، میزان تراکم و شانه فرش، وزن فرش، و ... بستگی دارد.

قیمت سجاده فرش مسجد و نمازخانه در این شرکت نسبت به کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه تر از سایر شرکت های فرش سجاده ای است. با این وجود این شرکت ، برای خرید های نقدی تخفیفات ویژه از ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان (به نسبت متراژ و تراکم فرش خریداری شده)  در نظر گرفته است.

کافیست با ما تماس بگیرید و نوع طرح و متراژ خود را با ما در میان بگذارید و از میزان تخفیف خرید نقدی فرش تشریفات و محرابی متناسب با انتخاب خود مطلع شوید.

شماره های تماس:

۰۳۱۵۴۷۵۰۲۰۰،۱

 ۰۹۱۳۱۶۱۷۰۶۶

 خرید فرش سجاده ای به صورت چکی

تخفیف عید تا عید شرکت سجاده نقش

امروزه کمتر می شنویم که صاحبان کسب و کار  امکان خرید چکی فرش را برای مشتریان خود فراهم کنند، زیرا خرید از طریق چک با توجه به میزان تورمی که در کشور ما وجود دارد برای صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه نیست. ولی این نوع خرید با توجه به پرداخت طولانی مدت قیمت فرش سجاده ای همیشه برای مشتریان به صرفه تر است.

شرکت سجاده نقش این امکان را به مشتریان میدهد تا هزینه ی خرید فرش سجاده ای مسجد را به صورت چکی در دوره های ۳ ماهه و ۶ ماهه پرداخت کنند. متاسفانه در خرید چکی فرش تخفیفی شامل حال خریدار نخواهد شد زیرا خرید به صورت چکی خود نوعی تخفیف برای مشتریان عزیز محسوب می شود.

 خرید فرش سجاده ای به صورت اقساطی

امروزه امکان خرید اقساطی فرش سجاده ای نیز مانند خرید چکی به ندرت وجود دارد و صاحبان کسب و کار آن را مقرون به صرفه نمی دانند یا در صورت وجود، درصد سود و مازادی که از خریدار دریافت می شود آنقدر بالاست که اصلا برای مشتریان مقرون به صرفه نیست.

شرکت سجاده نقش سعی کرده است شرایط خرید فرش سجاده ای به صورت قسطی را به صورت معقول برای طرفین معامله فراهم کند.

جهت اطلاع  از جزییات خرید فرش سجاده ای به صورت قسطی پس از انتخاب طرح و تعیین متراژ خود با شماره های زیر تماس بگیرید .

۰۳۱۵۴۷۵۰۲۰۰،۱

۰۹۱۳۱۶۱۷۰۶۶

تخفیف عید تا عید شرکت سجاده نقش

 خرید فرش سجاده ای با تخفیف ویژه برای متراژ بالای ۴۰۰ متر مربع

متراژ های بالا همیشه برای صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه است، از این جهت شرکت سجاده نقش تصمیم دارد تا این سود را با مشتریان خود سهیم شود. به همین دلیل خرید سجاده فرش با متراژ بالا از این شرکت درصد تخفیف شگفت انگیزی را شامل میشود.

تخفیفات این شرکت برای خرید های بالای ۴۰۰ متر مربع از ۲ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان (به نسبت تراکم و کیفیت فرش خریداری شده) می باشد. از دیگر مزایای خرید با متراژ بالا نصب به صورت کاملا رایگان به ارزش حداقل ۳ میلیون تومان  برای مشتریان عزیز است.

این شرکت دارای بیش از ۱۰۰ نمونه کار از اماکن مختلف همانند مساجد، حسینیه ها ، نمازخانه ی مراکز دولتی،نظامی و انتظامی، آموزشی و ... میباشد. از آن جایی که نصب با کیفیت فرش های سجاده ای دوام و طول عمر آن ها را به میزان زیادی افزایش میدهد، این نصب ها همگی توسط پرسنل مجرب این شرکت نصب میشوند و تمیزی و کیفیت نصب ها از طریق فیلم های داخل سایت به خوبی قابل مشاهده است.

شما با انتخاب هر طرح در وب سایت شرکت سجاده نقش میتوانید انواع نمونه کارهای مخصوص به آن طرح را در مساجد و نمازخانه های مختلف  داخل و خارج کشور را مشاهده کنید.

شما کافیست طرح و رنگ و متراژ را تعیین کنید و بقیه ی کار ها از جمله حمل بار و فرش کردن مکان طبق معماری محل را به پرسنل مجرب شرکت ما بسپارید.

همه ی ما می دانیم مسجد خانه خدا و مهمانان آن بندگان مقرب خدا هستند. چه خوب که هر چه زودتر در جهت هر چه زیبا تر شدن این خانه گامی برداریم و تلاشی کنیم. امیدواریم تلاش این شرکت نیز مورد قبول خداوند منان واقع گردد.

شرکت سجاده نقش این اعیاد بزرگ را به همگان تبریک عرض میکند و امید است که این عیدی مورد رضایت مشتریان واقع گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =