اعلام افتتاح چهارمین شعبه هتل رادیسون در خاورمیانه

گروه هتل رادیسون افتتاحیه هتل رادیسون در فرودگاه ریاض را به عنوان چهارمین هتل این گروه در عربستان سعودی اعلام کرد.

افتتاح هتل رادیسون، گروه رادیسون را به بیش از ۲۵ هتل، استراحتگاه و آپارتمان خدماتی در حال بهره‌برداری و توسعه، در عربستان سعودی می‌رساند که در واقع مکمل مجموعه هتل‌های شهری و تفریحی گروه رادیسون در سراسر ریاض است.

به نقل از اخبار هتل علی بابا هتل رادیسون فرودگاه ریاض ۴۷۱ اتاق دارد که شامل سوئیت‌های دوبلکس، ویلاهای سه‌خوابه و اتاق‌های متصل به هم ویژه خانواده‌ها، با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مانند دستگاه قهوه‌ساز و حمام است تا اقامت هر مهمان را به یاد ماندنی کند. ویلاهای خانوادگی مجهز به استخر خصوصی، فضای نشیمن مجزا، ناهارخوری و آشپزخانه و همچنین ماشین لباسشویی هستند. این ویلاها که در سه طبقه گسترده شده‌اند، برای کسانی که قصد اقامت طولانی مدت را دارند، یا به دنبال فضای راحت و بزرگ می‌گردند، ایده‌آل است.

هتل رادیسون فرودگاه ریاض که فقط ۲۵ دقیقه از مرکز شهر و پنج کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی ملک خالد فاصله دارد، دسترسی راحتی را به مکان‌های اصلی شهر مانند مقصد تفریحی ریاض و دروازه تجاری این شهر، فراهم می‌کند. علاوه بر این، هتل رادیسون فرودگاه ریاض برای مهمانان خود سه استخر روباز، دو استخر سرپوشیده، یک باشگاه تناسب اندام ویژه بانوان و آقایان به صورت مجزا، و یک سالن اسپا در نظر گرفته است.

سالن غذاخوری این هتل دو انتخاب به مهمانان خود ارائه می‌دهد که هم غذاهای بین‌المللی و هم غذاهای عربی را برای آنها سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند روز را با یک «صبحانه فوق‌العاده» در تراس Lune شروع کنند یا از منوی متنوع ناهار و شام لذت ببرند. کافه Kasbah در طبقه همکف قرار دارد و انواع غذاهای سبک بین‌المللی و قلیان را در آلاچیق‌ها ارائه می‌دهد.

آقای تیم کوردون، معاون ارشد منطقه، خاورمیانه و آفریقا، در گروه هتل رادیسون، می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که از اولین هتل فرودگاهی خود در ریاض استقبال می‌کنیم و برند دیگری را از مجموعه خود به پایتخت می‌آوریم. عربستان سعودی یک منطقه توسعه کلیدی برای گروه رادیسون خواهد بود، که در توسعه سریع ما در داخل کشور طبق چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی مشهود است. ما خوشحالیم که میهمانان این برند هتلی مجلل را تجربه می‌کنند که می‌توانند بر کار و زندگی در تجربه سفر خود تعادل برقرار کنند.»

این هتل مکانی ایده‌آل برای برگزاری هر رویدادی است و از مراسم‌های بزرگ گرفته یا جشن‌های عروسی را میزبانی می‌کند. هتل رادیسون ۱۱ اتاق جلسه با فناوری پیشرفته و سالنی با مساحت بیش از ۱۸۰۰ متر مربع را به زودی افتتاح خواهد کرد.

کریستوفر پایک، مدیر کل هتل رادیسون فرودگاه ریاض، اظهار داشت: «با یک موقعیت ایده‌آل در کنار فرودگاه بین‌المللی شاه خالد و ترکیبی عالی از اتاق‌ها، سوئیت‌های دوبلکس و ویلاها، می‌توانیم برای همه مهمانان گزینه‌ای برای ارائه داشته باشیم. کل تیم هتل و من مشتاقانه منتظر هستیم تا با ارائه شعار مشهور رادیسون «بله، من می‌توانم»، تجربیات فراموش نشدنی را برای مهمانان این مجموعه رقم بزنیم! »

با توجه به سلامت و ایمنی مهمانان و اعضای تیم به عنوان اولویت اصلی، هتل رادیسون فرودگاه ریاض، برنامه پروتکل سلامت هتل‌های رادیسون را اجرا می‌کند. پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی استاندارد با مشارکت SGS، شرکت پیشرو در بازرسی، تأیید، آزمایش و صدور گواهینامه در جهان، اجرا می‌شوند و برای اطمینان از سلامت و آرامش مهمان از ورود تا خروج آنها طراحی شده‌اند. پروتکل بهداشتی بخشی جدایی‌ناپذیر از برنامه سلامت و امنیت گروه هتل رادیسون است که مراقبت همیشگی از مهمانان و اعضای تیم خود را تضمین می‌کند.

منبع:علی بابا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =