کنایه کانال تلگرامی باشگاه استقلال به سازمان لیگ

رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد با شرایط پیش آمده در تمرینات، باید با حضور کادرفنی برابر هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر به میدان بروند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال در گزارش تمرین امروز این تیم با کنایه به سازمان لیگ نوشت: «تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) یک جلسه تمرینی را در مجموعه ورزشی آرارات با حضور 10 بازیکن و 3 دروازه‌بان پشت سر گذاشت.

در بخش‌هایی از این تمرین، به دلیل کمبود بازیکن، دروازه‌بانان استقلال هم پا به توپ شدند و در فوتبال در زمین کوچک، بازی کردند. این موضوع دست مایه طنز در میان حاضرین در تمرین امروز شده بود و بازیکنان می‌گفتند که برای بازی با هوادار، باید چندتن از اعضای کادرفنی دوباره به عنوان بازیکن به میدان بروند».

بیشتر بخوانید:

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    1 1
    دارید فرار به جلو میکنید که کسی پیگیر ادعای کرونا گرفتنتان نشه ،این چه جور کرونا گرفتن بود که سه روز ه خوب شدید؟ بعدش از لحاظ آماری با توجه به امار کشوری باید کار یکی از بازیکنان یا اعضای کادر فنی تان به بیمارستان میکشید عجیبه در این 17 نفر کار کسی به بیمارستان نکشید در حالیکه با توجه به امار بیست درصدی بستری کرونا باید 3 نفرتان در بیمارستان بستری میشدید