رفع تصرف ۲.۶ هزار متر مربع اراضی خالصه  در روستاهای سهیلی و نقاشه قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف دو قطعه از اراضی خالصه واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستاهای سهیلی و نقاشه جزیره قشم مجموعا به مساحت دو هزار و ۶۴۰ مترمربع توسط این یگان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از  قشم مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این قطعات زمین رفع تصرف شده را جمعا پنج میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: رفع تصرف این اراضی وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این اقدام در معیت رییس شورای بخش حرا و نماینده مدیریت حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری مامورین پلیس امنیت اقتصادی و پاسگاه انتظامی شهر لافت قشم، بدون هیچگونه تلفات وخسارات مالی و جانی صورت گرفت. 

مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی امید مهدوی مجد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم وهمچنین از فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =