گلکسی اس 22 سامسونگ در بازار اروپا چه قدر قیمت خورد؟

زومیت نوشت،پس از ماه‌ها شایعات و افشاگری‌ها، غول کره جنوبی بالاخره اعلام کرد که گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌اش، یعنی سری گلکسی اس ۲۲ (Galaxy S22) رسماً در رویداد گلکسی آنپد در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) معرفی خواهند شد

چند هفته تا رونمایی رسمی سری گلکسی اس۲۲ سامسونگ فاصله داریم و در گزارشی جدید از گیزموچاینا قیمت آن‌ها در بازار اروپا فاش شده است.

قیمت مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۸۴۹ یورو و مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۸۹۹ یورو خواهد بود. گلکسی اس ۲۲ پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۱۰۴۹ یورو قیمت دارد، درحالی‌که مدل بالاتر مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۱۰۹۹ یورو فروخته خواهد شد.

از طرفی دیگر، گلکسی اس ۲۲ اولترا با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۱۲۴۹ یورو و مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۱۳۴۹ یورو در دسترس خواهد بود. در نهایت مدل رده‌بالا با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۱۴۴۹ یورو به‌فروش خواهد رسید.

نکته‌ی قابل‌توجه این است که اطلاعات فاش‌شده‌ی جدید با گزارش قبلی مطابقت ندارد؛ چراکه گفته شده بود مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای ۱۲ گیگابایت رم و مدل رده‌بالا دارای ۱۶ گیگابایت رم است. افزون‌براین، گزارش‌هایی در مورد عرضه‌ی یک مدل با حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی توسط سامسونگ منتشر شد که در اینجا وجود ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =