حرکت تحسین‌برانگیز خواننده سرشناس آمریکایی

فارس نوشت: خواننده پرطرفدار آمریکایی پلتفرم اسپاتیفای را به دلیل انتشار اطلاعات نادرست علیه واکسیناسیون تهدید کرد.

«نیِل یانگ» خواننده، آهنگساز و ترانه‌نویس مشهور آمریکایی که یکی از پرمخاطب‌ترین موزیسین‌ها در پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود، «اسپاتیفای» را به دلیله آنچه ارائه و انتشار اطلاعات نادرست در مورد واکسیناسیون عنوان می‌کند، به برداشتن تمام آهنگ‌هایش از این پلتفرم موسیقی تهدید کرد.

نیل یانگ با استناد به همکاری اسپاتیفای با «جو روگن» و متهم کردن پادکست روگن با عنوان «تجربه جو روگن» به انتشار اطلاعات نادرست در مورد کووید-۱۹ و واکسن‌ها، پیامی به اشتراک گذاشت و خواستار حذف موسیقی خود از «اسپاتیفای»(Spotify) شد.

این موسیقیدان عصر دوشنبه نامه‌ای سرگشاده در تارنمای رسمی خود منتشر کرد. این نامه خطاب به تیم مدیریت او در «LookoutManagement» و رهبری شرکت برادران وارنر نوشته شده است تا تمام آثار او را از پلتفرم اسپاتیفای حذف کنند.

در نامه سرگشاده یانگ آمده است: «لطفاً فوراً به «اسپاتیفای»(Spotify) اطلاع دهید که من در اسرع وقت تمام موسیقی‌های خود را در این پلتفرم لغو می‌کنم. من این کار را انجام می‌دهم زیرا اسپاتیفای در حال انتشار اطلاعات نادرست در مورد واکسن‌ها است و به طور بالقوه باعث مرگ کسانی می‌شود که معتقدند اطلاعات نادرست توسط این پلتفرم پرمخاطب منتشر می‌شود.

البته این خواسته نیل یانگ بلافاصله قابل اجرا نخواهد بود و همچنان آهنگ‌های او در پلتفرم اسپاتیفای در دسترس است.

برخی از مقامات بهداشت عمومی همچنین از اسپاتیفای(Spotify) خواسته‌اند تا علیه جو روگن اقدام کند و پادکست بسیار پربیننده «تجربه جو روگن» را به داشتن «سابقه مربوط به پخش اطلاعات نادرست، به ویژه در مورد همه‌گیری کووید ۱۹ متهم کرده‌اند.

جو روگن هنرپیشه، چهره تلویزیونی تلویزیون و پادکست‌ساز آمریکایی است. وی در برنامه پربیننده خود با عنوان «تجربه روگن» علیه واکسیناسیون عمومی علیه کرونا تبلیغ کرده و سهم قابل توجهی در منصرف کردن مردم از واکسن زدن داشته است. تا به حال بسیاری از مقامات، چهره‌های هنری و سلبریتی‌ها علیه او و اطلاعات نادرستش در مورد تبلیغ ضد واکسیناسیون اعتراض کرده‌اند اما همچنان برنامه وی در آمریکا و در پلتفرم اسپاتیفای پخش می‌شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سالار IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 2
    خواننده امریکایی مردم کشورش رو نجات میده خواننده ایرانی تبلیغ نوشابه میکنه