آغاز به کار شعب جدید شهر فرش در اصفهان

در ادامه ی افتتاح شعب جدید شهر فرش، بزرگترین هایپرتخصصی فرش در کشور به زودی میهمان اهالی نصف جهان می شود.

کارافرینی و اشتغالزایی برای جوانان و ایجاد فرصت های شغلی در سایه فرهنگ و هنر ایرانی همواره یکی از اهم اهداف مجموعه ی شهر فرش بوده که طی سال های اخیر با گسترش شعبات خود تلاش  نموده تا در مسیر رسیدن به این هدف بزرگ گام بردارد.

آدرس شعبه های جدید در اصفهان

حالا و پس از استقبال به عمل آمده از شعب مختلف مجموعه شهر فرش و همچنین پتانسیل های فراوان شهر اصفهان، بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته، دو شعبه ی جدید شهر فرش در منطقه آبشار سوم و منطقه ی امام خمینی این شهر آغاز به کار خواهند نمود.  شایان ذکر است هموطنان اصفهانی می توانند در شعبه های شهر فرش اصفهان، انواع فرش های ماشینی، دست بافت، کالسیک، مدرن، فرش کودک، تابلو فرش و موکت را در این شعبه با تضمین قیمت، تضمین کیفیت و همچنین فروش اقساطی خریداری نمایند.

در حال حاضر شعبه ی مرکزی شهر فرش در تهران، کیلومتر ۵ جاده مخصوص واقع شده است. همچنین میدان حر و کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص نیز میزبان شعبات دیگر این مجموعه ی بزرگ در پایتخت می باشند.

شهر بابلسر واقع در شمال کشور هم مقصد بعدی شهر فرش بود که پس از آن افتتاح شعبات اصفهان در دستور کار این هایپر تخصصی فرش قرار گرفته است. بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده و اهداف تعیین شده، در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح سایر شعب شهر فرش در اقصی نقاط کشور عزیزمان نیز خواهیم بود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =