علم‌الهدی:  جایگاه بانوان در ورزشگاه باید به گونه‌ای باشد که هیجانات آنها به جایی منعکس نشود/  متاسفانه دیروز این اتفاق نیفتاد

تسنیم نوشت: امام جمعه مشهد مقدس گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم با تمام وجود وابسته و سرسپرده رهبر معظم انقلاب و فرمایشات مقام ولایت است و این ویژگی بارز این دولت نسبت به سایر دولت‌هاست.

آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که با حضور رئیس قوه قضائیه در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: باید هندسه دینی زندگی مردم را تشکیل دهد زیرا دشمن برای تخریب ایمان و باور مردم در میدان است و می‌خواهد هندسه دینی زندگی مردم را برهم بزند تا مردم از نظام دست بکشند.

وی ادامه داد: روشنگری و تبیین انقلاب و دین در دوره کنونی، حرکت عظیم و موثر در مقابله با دشمن است، دشمن در همه مبارزات سیاسی و نظامی با ما شکست خورده به طوری که جرات تهاجم نظامی ندارد لذا به دنبال حذف ارزش‌های انقلاب است و سعی دارد انقلاب را با تبلیغات مختلف خود تحریف کند.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن تلاش می‌کند مسائل ضدانقلابی را به جای انقلاب معرفی کند و حتی در گفتمان انقلابی تجزیه ایجاد می کند به طوری که اگر در خط تبیین انقلاب کسی در تریبونی حرفی زد، با شیطنت از یک جریان و عنصر انقلابی دیگر سخن و حرفی بر ضد آن می‌سازد و مردم را در گفتمان انقلاب دچار تردید می‌کند.

وی افزود: وضعیتی که دشمن در حرکات شیطانی رسانه‌ای خود برای تحریف انقلاب آغاز کرده باید با فعال شدن همه جامعه و جوانان در مسیر روشنگری و تبیین انقلاب، خنثی شود. 

علم‌الهدی: صیانت از حضور زنان در ورزشگاه ها در بازی دیروز فوتبال کامل نبود / ویژگی بارز  رئیس جمهور سرسپردگی به رهبری است

بیشتر بخوانید:

علم الهدی : امروز در آغوش مفاسد فرهنگی خانمان برانداز زندگی می کنیم

علم الهدی: متاسفانه گرفتار معیشت و خوراک شده ایم؛ دشمن همین را می خواست

آیت‌الله علم الهدی ادامه داد: طبق اعلام افراد مطلع، 85 درصد فضای مجازی در بیرون از کشور پر می‌شود و 15 درصد دیگر نیز که در داخل پر می‌شود بخش عمده آن توسط افراد جاهل و نادان شکل می‌گیرد.

 وی گفت: مسئولان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان باید کاری کنند که زندگی اجتماعی مردم هندسه دینی پیدا کند و در این صورت است که خط انقلاب را می توانیم ادامه دهیم.

امام جمعه مشهد افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز تولید فیلم و موسیقی باید بررسی کند که آیا با آن برنامه در جامعه هندسه دینی پیدا خواهد شد یا نه. مردم باید از صدا و سیما استفاده کنند اما سریالی که برای مردم پخش می شود نباید برهم زننده هندسه دینی باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم با تمام وجود وابسته و سرسپرده رهبر معظم انقلاب و فرمایشات مقام ولایت است و این ویژگی بارز این دولت نسبت به سایر دولت‌هاست.

آیت‌الله علم‌الهدی همچنین با تبریک پیروزی ملی‌پوشان ایران و راهیابی آنان به مسابقات جام جهانی گفت: در این بازی حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای فوتبال به طور کامل مورد صیانت قرار نگرفت.

وی افزود: جایگاه بانوان در نظر گرفته شده برای آنان در ورزشگاه باید به گونه‌ای باشد که هیجانات آنها به جایی منعکس نشود و متاسفانه دیروز این اتفاق نیفتاد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امیدوارم از این پس مسئولان در برنامه‌های ورزشی طوری برنامه‌ریزی کنند که "هندسه دینی" رعایت شود چرا که این امر خواسته رهبر معظم انقلاب و فرمان ولی امر مسلمین است.

21231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 21
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    215 2
    هندسۂ دینی؟؟!!
  • EE ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    261 6
    حاجی خودت باید بری صیانت کنی تا اونجوری که دلت میخواد صیانت کنی
  • ناشناس IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    218 7
    مشکل آقای علم الهدی اینست که فقط به یک جنبه از هیجانات زنان آشنایی دارد اگر به تمامی جنبه های هیجانات زنان آگاهی داشته باشد در نظرات اش تجدید نظر می کند.
  • EE ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    215 6
    لطفا اگه میشه در مورد این عبارت «هندسه دینی »توضیح بدید
  • علی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    اتاقکهائی درسکوهانصب کنندکه دارای دوسوراخ چشمی بوده وخانمهاازداخل اتاقکها تماشاکنند وهیجاناتشان دیده نشود!دراینصورت صیانت کامل میشود.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    درود بر ایت الله عزیز جناب علم الهدی بزرگوار که در قلب ما جا دارد
  • MD ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    خدایا.. خدایا... آخه چی بگم...
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    195 2
    هندسه دینی چه صیغه ایست
  • ناشناس IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    337 7
    سلام یکی نیست به این بنده خدا بگه اگه حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی پس سکوت کن و این قدر خودتو اذیت نکن. خواهش میکنم نظر منو بزارید و سانسور نکنید
  • امیر IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    274 3
    از قدیم گفتن سر زنگ هندسه میگم این درسا بسه
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    293 6
    جناب شما اگراز معیشت مردم صیانت کنید بهتر نیست؟هرچندسیاستتان همان سیاست قدیمی است که...!