ابلاغ ۱۶۳ مصوبه سفر رییس جمهور به ادارات لرستان

معاون استاندار لرستان از ابلاغ ۱۶۳ مصوبه سفر ریاست جمهوری به صورت قطعی و به تفکیک وزارتخانه ها به دستگاه های اجرایی استان خبر داد

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری، به ریاست دکتر دالوند و با حضور مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار گردید 

احمدرضا دالوند در حاشیه این جلسه گفت: جلسه امروز به منظور پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان برگزار شد که مقرر گردید به منظور به نتیجه رساندن این مصوبات، جلسات به صورت دوره ای و با حضور همه اعضا برگزار شود . 

وی افزود: در همین راستا دبیرخانه ای با هدف جمع بندی و نظارت بر پیگیری این مصوبات، در جلسه امروز تشکیل شد و دستگاه های اجرایی مکلف شدند ضمن ارائه گزارشات هفتگی به دبیرخانه مذکور، پیگیریهای مدون خود را از طریق وزارتخانه‌های متبوع با هدف اجرای مصوبات انجام دهند . 

وی تصریح کرد: مجموعه استانداری لرستان نیز به موازات دستگاه های اجرایی پیگیری های خود را در وزارتخانه ها با هدف رساندن این مصوبات به نتیجه در دستور کار قرار خواهد داد تا در سریعترین زمان ممکن مصوبات سفر عملیاتی و به مرحله اجرا برسند . 

معاون استاندار لرستان افزود: مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به صورت مرحله ای و مستمر در حال ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی است و تا امروز حدود ۱۶۳ مصوبه به صورت قطعی، به تفکیک وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است . 

دکتر دالوند تاکید کرد: با توجه به ابلاغ اعتبارات به شیوه مستمر به استان، حوزه معاونت عمرانی استانداری با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان نسبت به نظارت بر اجرای پروژه ها توسط دستگاه های اجرایی اقدام خواهد کرد .

وی اظهار داشت: برخی پروژه‌های عمرانی در استان وجود دارند که به دلیل کمبود اعتبار، عملیات اجرایی آنها متوقف مانده که با تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز به محض تزریق اعتبار، روند اجرای پروژه ها مجدداً فعال می شود و پیشرفت فیزیکی آنها از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی کنترل و به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =