این جدول‌ها را ببینید: مرگ‌ در اثر امیکرون بیشتر از مرگ به خاطر دلتا

یافته های آماری نشان می دهد قله های مرگ در اثر امیکرون در کشورهای مختلف بالاتر از قله های مرگ در اثر سویه دلتای کرونا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اپلیکیشن ماسک وابسته به وزارت بهداشت و درمان که به صورت اختصاصی به مسایل مربوط به کرونا می پردازد اعلام کرد بر خلاف تصور اولیه برخی کارشناسان که مرگ ناشی از امیکرون را ناچیز می‌پنداشتند، موج امیکرون در آمریکا عدد مرگ روزانه را به ۳۸۹۵ رساند. در حالی که بیشترین مرگ ثبت شده آمریکا در شیوع دلتا ۳۴۱۸ نفر بود.
این اپلیکیشن با انتشار گزارشی تصویری از داده های آماری مربوط به کشورهای مختلف اثبات کرد قله مرگ روزانه امیکرون در دانمارک و ایتالیا ۸ برابر بلندتر از دلتا است. این عدد در کانادا، سوئیس و فرانسه ۴ برابر، در استرالیا ۳ برابر و در سوئد ۲ برابر است.

در نمودارهای زیر قله های مربوط به مرگ و میر در اثر سویه های امیکرون و دلتا را در کشورهای مختلف می بینید:

https://media.khabaronline.ir/d/2022/01/29/4/5655138.jpg

https://media.khabaronline.ir/d/2022/01/29/4/5655139.jpg

این جدول‌ها را ببینید: مرگ‌ در اثر امیکرون بیشتر از مرگ به خاطر دلتااین جدول‌ها را ببینید: مرگ‌ در اثر امیکرون بیشتر از مرگ به خاطر دلتااین جدول‌ها را ببینید: مرگ‌ در اثر امیکرون بیشتر از مرگ به خاطر دلتااین جدول‌ها را ببینید: مرگ‌ در اثر امیکرون بیشتر از مرگ به خاطر دلتااین جدول‌ها را ببینید: مرگ‌ در اثر امیکرون بیشتر از مرگ به خاطر دلتااین جدول‌ها را ببینید: مرگ‌ در اثر امیکرون بیشتر از مرگ به خاطر دلتا

بیشتر بخوانید:

تزریق نزدیک به ۱۶ میلیون دز سوم واکسن کرونا در کشور

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    10 1
    درصد باید بدی عزیزم تعداد مبتلا اگر 5 برابر شده ولی فوت 2 برابر یعنی درصئ مرگ و میر نصف شده هرچند معتقدم نباید ساده انگاری کرد و باید حتما رعایت اصول پیشگیری رو سفت و سخت به کار برد
    • وا اسفا IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      4 1
      واقعا آدم تاسف میخوره فقط مقاله مینویسن نه اصولشو بلدن نه اصلا از تخصص لازم در زمینه مورد بحث برخوردارن. شما ها رو کی تو خبر گزاری استخدام کرده؟ قوم و خویشی چیزی بوده؟
    • روح الله IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      0 2
      درسته که درصد مرگ کمتره اما عملا از دلتا خطرناک تره چون هم زندگی تعداد بیشتری رو دچار اختلال می کنه و بستری می شند و هم عدد نهایی مرگ به دلیل تعداد مبتلا و بستری خیلی بیشتر، بالاتره...
  • مجید FI ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    6 1
    نباید کسی که همچین خبری رو کار میکنه یه سواد اندکی از آمار هم داشته باشه. خب معلومه که تعداد فوتی‌ها بیشتره چون تعداد بستری‌ها بیشتر شده. برای مقایسه درست باید نسبت تعداد فوتی‌ها به تعداد کیس‌های مثبت یا بستری رو بذارید. اونوقت میبینید که تعداد فوتی‌ها در این مورد اومیکرون خیلی پایینتره.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      0 3
      اون چیزی که مهم تره نتیجه نهایی بیماری و مرگ و میره، وقتی امیکرون باعث مرگ و میر بیشتر روزانه شده پس خطرناک تره
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    3 0
    نوشتید این جدول ها را ببینید! ما ببینیم یا مسئولین بی مسئولیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    1 4
    جو ندین کرونا دیگه تموم شد بقیش برای پر کردن جیب شرکتای داروسازی واکسن سازیه