۳ نفر
۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
مهاجم استقلالی «محمد صلاح» شد/عکس

مالک باشگاه هال سیتی به تمجید از اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی این تیم پرداخت و او را «محمد صلاح» بعدی فوتبال لقب داد. گفته می‌شود هال سیتی با صیادمنش قرارداد ۲ میلیون پوندی امضا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست خبری «آجون ایلیجالی» مالک باشگاه هال سیتی روز گذشته با حضور «شوتا آلوارادزه» سرمربی جدید این تیم برگزار شد. مالک هال سیتی در این نشست خبری جذب اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۰ ساله ایران را تایید و اعلام کرد که این بازیکن تست پزشکی را پشت سر گذاشته است.

نشریه hulldailymail در این خصوص نوشت: «هال سیتی امیدوار است تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات روز دوشنبه، چهار بازیکن جدید را به خدمت بگیرد زیرا ایلیجالی به دنبال تقویت تیم برای نیم فصل دوم است. آلوارادزه سرمربی جدید هال سیتی پیش از این شاهد آمدن رگان اسلیتر از شفیلد یونایتد بوده است و بلافاصله بعد از او اللهیار صیادمنش، بازیکن جوان ایرانی که ایلیجالی به او لقب محمد صلاح بعدی را داده است.»

در ادامه این گزارش آمده است: «صیادمنش در حال گذراندن تست‌های پزشکی قبل از انتقال از فنرباغچه ترکیه است و انتظار می‌رود در آخر هفته مراحل رسمی انتقال خود را انجام دهد. این بازیکن ۲۰ ساله فصل گذشته در اوکراین گلزنی کرد و ۱۵ گل در دوران انتقال قرضی اش (در تیم زوریا) به ثمر رساند. ایلیجالی برای بازیکنی که برایش ارزش بالایی قائل است قراردادی نزدیک به ۲ میلیون پوند منعقد کرده است.»

مالک باشگاه هال سیتی در این نشست خبری گفت: شمارش معکوس برای اتمام زمان نقل و انتقالات آغاز شده است. تیم من ۲۰ ساعت در روز تلفنی کار می‌کند تا بهترین بازیکنانی را که می‌توانیم بدست آوریم. من کارهای سخت و چالش‌های بزرگ را دوست دارم و فکر می‌کنم بر آن غلبه خواهیم کرد.

ایلیجالی همچنین در خصوص خریدهای جدید باشگاهش تاکید کرد: ما با چند بازیکن قرارداد امضا خواهیم کرد، یکی از آنها (صیادمنش) در حال انجام تست‌های پزشکی است و من واقعاً فکر می‌کنم که این بازیکن موثر و هیجان انگیزی خواهد بود.

مهاجم استقلالی «محمد صلاح» شد/عکس

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =