کاهش ۳۲ درصدی حوادث کار در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فوت ۶۵ نفر طی ۹ ماه اول امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، دکتر علی صفائی فرد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در مدت سپری شده از سال جاری ۳۷ نفر به علت سقوط از بلندی، ۱۳ نفر بر اثر اصابت جسم سخت، ۶ نفر براثر برق گرفتگی، ۲ نفر به دلیل کمبود اکسیژن، یک نفر بر اثر غرق شدگی و ۶ نفر نیز بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: در این مدت تعداد یک هزار و ۱۳۳ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، مراجعه کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ در صد افزایش یافته است؛ از این تعداد ۳۹ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: آذر ماه امسال چهار نفر به علت حادثه کار در استان فوت کرده اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک نفر کاهش نشان می دهد.

وی ادامه داد: در همین ماه ۱۳۰ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آنها زن بودند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش هشت درصدی را نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، سال گذشته  ۱۱۴ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند و یک هزار و ۳۱۳ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۲۸ نفر زن و یک هزار و ۲۸۵ نفر مرد بودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =