نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان به دو رشته المپیکی بیس بال و سافت بال

در جریان نشست هم اندیشی دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با ارکان فدراسیون انجمنهای ورزشی، وی نگاه و توجه ویژه ای به بیس بال و سافت بال داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وی با آگاهی و اطلاعات کامل از این دو رشته المپیکی گفت: در خلال سفرهایی که به کشور ژاپن داشتم بر اهمیت بیس بال و سافت بال واقف شدم و در واقع امکانات و نگاه تخصصی و ویژه به این دو رشته در ژاپن مرا حیرت زده کرد.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توسعه و گسترش بیس بال و سافت بال در ایران اذعان داشت: لزوما باید که از این دو رشته المپیکی در کشور حمایت کنیم و حداقل امکانات اولیه آنها را مهیا نماییم و این وظیفه دستگاه ورزش و فدراسیون انجمنهای ورزشی است.
وی خطاب به محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: از شما  تقاضا دارم که شرایطی را فراهم کنید تا جناب منصوریان رییس انجمن بیس بال و سافت بال کشور در راستای تعاملات علمی و فنی سفری به ژاپن داشته باشد و از الگوهای تخصصی بیس بال و سافت بال در این کشور بهره بگیرد.
دکتر سجادی همچنین برای مرتفع شدن  کمبود زمین تمرین و مسابقه برای بیس بال و سافت بال بخصوص در تهران تصریح کرد: حتما شرایطی را فراهم می کنیم تا زمین شماره ۲ ورزشگاه شهید شیرودی تهران و زمین چمن منطقه پیکانشهر برای بیس بال و سافت بال در نظر گرفته شود و در اینخصوص پیگیرهای لازم صورت خواهد گرفت.
در ادامه همچنین هومن منصوریان رییس انجمن بیس بال و سافت بال کشور گزارشی از فعالیتهای این انجمن ارائه کرد و گفت: قرار بود که در مهرماه گذشته میزبان مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا  در کرج باشیم که بدلیل شیوع بیماری کرونا این رقابتها لغو شد ولی قطعا پیگیر هستیم که بتوانیم با عادی شدن شرایط این مسابقات را در ایران برگزار کنیم.
همچنین محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی با تمجید از انجمن بیس بال و سافت بال اظهار داشت: این انجمن با یک مدیریت خوب و هدفمند فعالیتهای خود را بخصوص در ایام کرونا پیش برد و حتی رقابتهای لیگ بیس بال کشور را در بوشهر و مسابقات سافت بال را در خوزستان برگزار کرد و ما رضایت صد درصدی از این مجموعه داریم.

2656 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =