اختصاص ۷۷ هزار میلیارد ریال به طرحهای اقتصادی لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از اختصاص حدود ۷۷ هزار میلیارد ریال اعتبارات ریالی و ۳۴۰ میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های اقتصادی استان خبر داد

 به گزارش خبرآنلاین لرستان ، جلسه بررسی آخرین وضعیت مصوبات ابلاغی حوزه اقتصادی سفر ریاست محترم جمهور به استان، به ریاست مهندس ابراهیمی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برگزار گردید .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: به منظور پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور، این موضوعات در حوزه های مختلف به معاونت های استانداری محول گردیده و موضوعات اقتصادی لحاظ شده در این مصوبات نیز بر عهده حوزه اقتصادی استانداری است . 

مهندس ابراهیمی بیان کرد: در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استان تعداد ۶۹ طرح معرفی شده که ۱۷ مصوبه در حوزه رفع موانع و بقیه در حوزه طرح های اجرایی استان در دستور کار پیگیری قرار دارد . 

وی ادامه داد: برای این طرح ها حدود ۷۷ هزار میلیارد ریال اعتبارات ریالی و ۳۴۰ میلیون یورو اعتبارات ارزی تعریف شده که بخش عمده این مقاله به استان ابلاغ شده و مابقی به مرور به استان تزریق خواهد شد . 

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه برخی از این طرح ها به مرحله اجرایی شدن رسیده‌اند، افزود: مصوبات حوزه اقتصادی استان به صورت کتبی به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده و در جلسه امروز گزارش کاملی از این مصوبات با هدف آشنایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی با موضوعات مطرح شده ارائه گردید . 

ابراهیمی تصریح کرد: به منظور تسریع در اجرای مصوبات و رفع مشکلات موجود، بانکهای عامل نیز در جلسه امروز حضور داشتند و در خصوص تشریح مصوبات، بررسی های لازم صورت پذیرفت . 

وی افزود: مقرر گردید حداکثر تا ده روز آینده دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نسبت به پیگیری موضوعات مطرح شده و اجرای مصوبات اقدام کنند و در صورت نیاز از طریق استانداری پیگیری های لازم نیز انجام خواهد شد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =