یکی از کاربران خبر آنلاین با آمریکایی و اسرائیلی خواندن عمرو موسی دبیرکل سابق اتحادیه عرب و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مصر خبرآنلاین را به خاطر انجام این مصاحبه شماتت کرده است.

این کار بر در بخش نظرات مصاحبه اختصاصی با عمرو موسی که از طریق ای میل و با کمک یک روزنامه نگار مصری انجام شده نوشته است:

اصلا کی به شما اجازه داده با این مرتیکه صهیونیست مصاحبه کنید. خجالت نمی کشید؟ این مرتیکه آمریکایی است و اسرائیلی هم هست بعد مصری هست. یعنی اول امریکایی است بعد اسرائیلی است و بعد مصری است. شما چرا باید با یه همچین ادمی مصاحبه کنید.

به نظر شما عمرو موسی آمریکایی و اسرائیلی است و بعد یک مصری به حساب می آید؟ شما با این نظر موافقید؟ لطفا ما را در افکار و نظرات خود سهیم کنید.

4949

کد خبر 159827

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    این آقا هیچم آمریکایی و اسرائیلی نیست و اتفاقادر اتحادیه عرب همیشه ضد اسرائیلی بوده و تازه اگر درهمه جهان عرب یه آدم منصف نسبت به ایران بوده همین عمرو موسی بوده
  • شجاع IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست
  • بدون نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    ایرانی ها زیاد کلا با عمر خوب نیستن این بابا رو هم عمری می بینن و می گن امریکایی و اسرائیلی است
  • یک کارشناس مسائل بین الملل IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    در اینکه عمرو موسی نسبت به شخصیت های دیگر مصری مطرح کنونی مثل ابراهیم البرادعی نزدیکتر به امریکا هستند تردیدی نیست اما اسرائیلی بودن؟ اینطور نیست. در ضمن این ها هیجکدام دلیل این نیست که مصاحبه با عمرو موسی بی اجر شود و یا شماتتی متوجه ان شود. به هر حال ایشان یک شخصیت برجسته سیاسی در جهان عرب هست.
  • بدون نام DE ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    دنیای روزنامه نگاری این حرفها رو بر نمیداره از شیطان هم تونستی مصاحبه بگیر
  • همشهری IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل این اقا اگر روی کار آمد و در جهت منافع اسرائیل قدم برداشت ان وقت تکلیفمان را با او روشن می کنیم هنوز که نیامده و بعد هم مصری ها الان انقلاب کرده اند و دیگر نمی خواهند مثل سابق باشند خود این بدبخت هم که تو مصاحبه اش گفته می خاد از اسرائیل فاصله بگیره.
  • شفیفی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    بابا همه جا که ایران نیست مردمش بگن مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل اینا فکر می کنن همه جای دنیا از این شعارا می دن
  • بدون نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    با نظر اقای شفیفی موافقم تنوع فرهنگی را باید مد نظر قرار داد. همه که یک جور نیستن نباید توقع داشت همه بیان تو تریبون فحش خوار و مادر به آمریکا بدن که
  • بدون نام US ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    او لنگه دیگری در داخل دارد با چند خصوصیت بیشتر یک دروغگوی عوامفریب رمال شرط بند این هزار بار از او بدتر است
  • بدون نام GB ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    به جز مدير مسئول كيهان و دوستانشون و برخي با بصيرتها همه مردم دنيا آمريكايي و اسرائيلي هستن ، من با نظر اين آقا موافقم صد در صد
  • حسینی IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    بس کنید این برچسب زدن به این و آن را فضای سیاسی و اجتماعی کشور خودمان را که با اینگونه تهمت ها آلوده کرده اید
  • حسینی IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    بس کنید این برچسب زدن به این و آن را فضای سیاسی و اجتماعی کشور خودمان را که با اینگونه تهمت ها آلوده کرده اید
  • بدون نام GB ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    اصلا همه مردم دنيا آمريكايي و اسرائيلي هستن ، من با نظر اين آقا موافقم صد در صد
  • بدون نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    درسته این اقا نزدیک به آمریکایی هاست اما مگه بقیه نیستن؟ خود آقای چاوز که ما سنگش رو به سینه می زنیم ندیدید چه جوری رفته بود اوباما رو بغل کرده بود یا مگه همین اردوغان جون خودتون نمی ره کاخ سفید یا این اقای زرداری که ایران بود مگه دائما با خانم کلینتون و اوباما گپ و گفت نداره . اینجوری باشه که همه ادمای تو دنیا رو باید خاک تو سر حساب کرد
  • بدون نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    در دنياي دموكراسي تهيه چنين گزارشي از هر خبرنگاري جرم نيست، مقداري هم تعصبات را آقايان(منتقد اين گزارش)كنار بگذارند، سلاح مبارزه با قدرتها توان فكري،تكنولو‍ژي وتوانمندي است نه تعصبات است،پس با اين آدمها با با اين توانها بايد جنگيد نه با تعصبي برخورد كردن از بابت يه گزارش
  • محمد IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    بله اسرائيلي است
  • بدون نام US ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    او عددی نیست در برابر هر فرد ایرانی امان از انحرافات داخلی
  • مرتضی IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    شما کار حرفه ای خودتون رو کردین. چه آمریکایی و اسراییلی باشه و چه نباشه. لذا اصل انتقاد و اصل سوال به نظرم وارد نیست
  • محمود IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    ما يه چيزي داريم با اين مضمون: الاعمال بالنيات مصاحبه كردن في نفسه با هر كسي عاري از اشكال است مهم نيت مصاحبه كننده است. آيا از مصاحبه قصد تطهير او را دارد؟ آيا قصد مطرح كردن او را دارد؟ آيا قصد تخريب مخالفان او را دارد؟ و هزار آياي ديگر نيت شما چه بود ؟؟؟
  • بدون نام US ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    ما در مقابل دنیا، با حسین فهمیده ها ایستادیم و بردیم او که عددی نیست اما در مقابل دروغگویی رمالی شرط بندی عوامفریبی کم اوردیم
  • بدون نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    زر زده،بی خیال!منظورم کاربر محترمه.
  • بدون نام US ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    دشمن ترین دشمن حال حاضر ایران دروغگویی عوامفریبی رمالی شرط بندی است که در حال حاضر هیچ کدام از این صفت ها بزه محسوب نمیشود
  • علي IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    گيريم آمريكايي باشند مگر آمريكايي ها با ما مصاحبه نمي كنند؟ چرا ما با آنها مصاحبه نكنيم؟ مصاحبه كردن دليل بر تصديق طرف مقابل نيست
  • ناظر تنها US ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    با این حساب 90 درصد جمعیت دنیا یا امریکایی هستند یا اسرائیلی! اینقدر تنگ نظر نباشیم ..میشه؟
  • بدون نام US ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    مشکل ایران حاضر ما دزدی و دروغگویی و عوامفریبی و رمالی و شرط بندی است عمر نباشه شمر باشه بر ای ما بی تاثیر است
  • کیومرث IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    این کاربر عزیز مالمت گر که عمرو موسی را صهیونیست و آمریکایی میداند، دلیل محکمی برای حرفش دارد، چون طرف اسمش موسی است پس یهودی است و حتما صهیونیست است! عمرو هم همان عُمَر است پس وهابی است پس آمریکایی است! شما خبر آنلاینی ها هم اگر یک کم فکر کنید میفهمید که حق با او ست.
  • جواد حیران نیا IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    نباید با افراد چنین انگی را زد. عمر موسی از دیپلماتهایی است که مواضع معتدلی در مورد ایران دارد. با خبر شدن از دیدگاههای یک دیپلمات که کشورش جایگاه مهمی در جهان عرب دارد و شرایط کنونی این کشور و احتمال از سرگیری روابط ما با مصر باعث می شود دیدگاههای کارشناسان را مستقیماً جویا شویم. این ارتباط مستقیم با دیپلماتها کمک کننده دستگاه دیپلماسی خواهد بود. جواد حیران نیا
  • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    ماخودمان در قله ایم. خداوکیلی کاری به اسرائیلی و امریکایی بودن عمروموسی نداشته باشید بگذارید با انقلابشان خوش باشند .
  • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    آیا حتی اگر این آقا بدترین آدم رو زمین هم باشه حق نداره اظهار نظر کنه ؟
  • جواد IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    چه فرقی به حال من و تو میکنه
  • رضا IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    غیر از این که امریکایی است یادتون باشه اینها در ضدیت با ایران هر چی از دستشون برآمده کردن... در بحث خلیج عربی یکی از باعث و بانی عمق این حرفها همین آقاست...
  • میثم جودکی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    ای بابا همه باید بدنبال صلح باشیم این کاربر محترم هم الان پشیمونه باور کن
  • حبیبیان IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    اگر از اول بجای خاله زنک بازی و ملیت درست کردن برای این و آن چشممان را بروی کشور خودمان باز میکردیم امروز وضعمان بهتر از این بود .
  • بدون نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    همه آرزو میکنن برن آمریکا از این فلاکت نجات پیدا کنن .
  • بدون نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    البته شايد هم خودتون اين سوژه رادرست كرديدوهيچ كاربري اين حرف رانزده البته كارتون براي تبادل نظرخوبه ولي به نظراون شخص بايددرهاي دنيارابرروي خودمون ببنديم وخودمون رامنزوي كنيم.پامبرهم به سران كافرروزگارخودش نامه نوشت حتما....
  • اهل الاهواز IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    شما تا هزار سال دیگه هی بشینین بگین این امریکایی بود این اسرائیلی بود سرتون همه جا بی کلاه است. اونها بدون توجه به این چرندیات دارن پیشرفت می کنن و فقط به جلو می رن
  • بدون نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    همه بدبختیهای ما از این افراد نظر تنگه که متاسفانه پستهای کلیدی مملکت رو هم بدست گرفتن. (شما گیر ندین، خواسته ابراز وجود بکنه)
  • روح الله IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    اتفاقا" انسان متعادلي است. در خيلي از موارد مواضع او به مراتب بهتر از عربستان و امارات بوده است. خصوصا" در موضوع ايران و فلسطين.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    يكى نيست به اين اقا بگه امروز جوانهاى ما روياى امريكا رادر سر دارند بنده خدا كجاى كارِى
  • علیرسا IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    ما در گیر دار جنگ عظیمی هستیم البته در تخیلمان ، لذا همه مشکلات ما هم به خاطر این دشمنان ما هستند، اگر کسی در مخالفت ما حرفی بزند او دیگر بنده خدا نیست،و آمریکائیست چون آمریکائی ها هم بنده خدا نیستند. واقعاً و خارج تخیلات ما کسانی هستند که منافعشان در مقابل منافع ما قرار می گیرد ولی آیا ما با هیاهو محوری، نفرت پروری و پراکنده کردن حرف های غیر مستدل تخیلاتمان را افسارگسیخته نکردیم، آیا دشمنانی واقعی خود به دست خود خلق نمی کنیم؟
  • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    این کاربر شخص حقیقی بوده یا حقوقی؟ صحبت هایش بیشتر شبیه روزنامه کیهان است.
  • محمد IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    عمر موسی یکی از متعادل و خوش نام ترین ترین مقامات مصر و اتحادیه عرب بوده و هست.در مواقع لزوم موضع شدید ضد اسرائیلی گرفته و در مواقعی هم موضع ضد پیکارجویانه.
  • دهقان فداکار IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    فکر نمیکنم امریکایی اسرایلی باشه تازه از ایران هم خیلی حساب میبره
  • عماد IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    aخیلی شیطونیا خبر آنلاین
  • بدون نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    البته كار خبر آنلاين در توليد خبر و بازتاب اخبار خيلي خوبه و من هم مشتريشم. ولي توليد خبر از روي كامنت ديگه خيلي عجيبه! فكرشو بكن همين الآن زير همين خبر تا الآن 45-46 تا نظر هست و هركدوم سوژه يك خبر جديد. يعني ميشه نظر منم يه خبر جديد براي خبرآنلاين توليد كنه؟!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    فرض کن که آمریکایی و اسراییلی باشه. بالاخره ما باید گوش کنیم که چی می گه تا تکلیفمون با ایشان روشن بشه!! نمی شه که گوشهامون رو ببندیم و با هیچکسی حرف نزنیم و توقع داشته باشیم که در جهان تاثیر گذار هم باشیم!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    حالا گیریم که بود ... تو مواظب کار ای خودت باش ...
  • مازیار US ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    معلومه مصریه این چه سوالای تابلویی که میپرسین...آدم روشنفکریه
  • روح الله KW ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    پرتقال اسراييلي مي خوريم به تكنولوژي امريكا محتاجيم سيستم زندگيمون رو داريم تغيير ميديم به سمت امريكايي ها بعد فحش هم بهشون ميديم ادعاي مسلماني هم داريم
  • آسیه A1 ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    خبر آنلاین لطفا در سایت و کنار کامنت ها امکان ارزش گذاری مثبت به معنای تایید و منفی به معنای عدم تایید قرار بدهید. ممکن است پیش از ما کسی کامنتی با مضمونی که ما می خواهیم نوشته باشد اینطوری به راحتی می توانید تایید و ردش کنیم و دیگر نیازی نیست که همه هی بنویسند مگر اینکه حرف تازه ای داشته باشند.
  • قلی IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    بربچ خبر انلاین با خوانندهاتون از این شوخی ها خنک هم می کنید
  • بدون نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    ایشون به روایتی دبیر کل اتحادیه عرب بود ولی کوچکترین اقدامی برای کمتر شدن آلام فلسطینی ها که هم عرب بودند و هم خط مقدم جبهه اسلام علیه کفر ،اقدام شایانی نکرد.حالا خودتون قضاوت کنید.
  • مريم IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    يه پيشنهاد به خبرآنلاين: اگه ميشه كامنت ها رو به ترتيب تاريخ از بالا به پايين بزنيد اينجوري دنبال كردن بحث ها آسون تر مي شه(كامنت اول بالا و كامنت آخر پايين صفحه)
  • بدون نام IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    اينا كه هيچه اين بابا منحرف هم هست فتنه گر هم هست منافق هم هست سلطنت طلب معتاد فساد اخلاقي .......... ...........
  • جوماجو IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    اکثر کشورها به آمریکا به خاطر منافعشان نزدیک هستند و این دلیل منطقی نمیتواند باشد.مردم تصمیم گیرنده هستند.
  • بدون نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    آقاي حميدرضاكه احتمالافريادبصيرت ودين داريت گوش فلك راكركرده مگه قرآن نميگه بشارت ده آن بندگان من كه سخن(هرسخن)راگوش ميكنند(نه كه مي شنوند)وبهترين راتبعيت مي كنند
  • بدون نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    به ما چه که طرف چجوری فکر میکنه.این مردم مصر هستند که باید تصمیم بگیرند
  • بدون نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    اصلا به ما چه که کجایی هست یا نیست .کی میخوایم یاد بگیریم که به جز عقیده من نوعی عقاید دیگه ای هست که باید بهشون احترام بذاریم .جریان ازاد اطلاعات میگه با هر کسی میشه مصاحبه کرد و اخرش این که با این کارا سالهاست داریم بدبختی میکشیم .میشه بدون انگ زدن به نظر انسانها گوش کرد بعد فقط نظر خودمون اعلام کنیم .همین نه بیشتر.
  • محمدی IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    این هم شد نظر که شما بادش می زنید.تصلا فرض که طرف امریکایی باشه کی گفته نباید مصاحبه باهاش بشه. مگر امریکایی ها با روساس جمهور ما مصاحبه نمی کنن/؟ حالا یک کوتاه فکری یک مزخرفی گفته شما چرا جو گیر شدید و نظر خواهی راه انداختید؟
  • دلسوز IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    من از خوندن نظرات به این نتیجه رسیدم که ذهن ساکنان ایران خیلی سیاه سفید می بینه مسایل رو. بهتره به جای این که به این مسایل بپردازیم به حل مشکلات ذهنی-استدلالی شهروندان ایران بپردازیم.
  • بهمن IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    حالا بعد از مدتها یک رسانه تو ایران یه کم همت به خرج داده و سر از لاک درآورده و با یه شخصیت خارجی مصاحبه کرده، به نظرم باید به فال نیک گرفت! این جور کارها این جا کم است و عمده سایت‌ها و خبرگزاری‌ها خودبسنده هستند! گرچه شایسته بود سوالات جدی‌تر و بهتری از عمرو موسی پرسیده شود. چندان چالشی نبود. حتی نسبت به مسائل داخلی مصر!

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین