جزئیات برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان

دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از پانزدهم بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت و چهار سالن میزبان ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم چهلمین جشنواره فجر خواهند بود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از پانزدهم بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

اصفهان با چهار سالن میزبان جشنواره فیلم فجر است که دو سالن در پردیس سینمایی سیتی سنتر، یک سالن در سینما ساحل و یک سالن در سینمای فلسطین خواهد بود.

در این دوره ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تأمین شده که اکران خواهد شد و شش فیلم باقی مانده با پیگیری و حمایت بخش خصوصی در صورتی که اتحادیه تهیه کنندگان رضایت داشته باشند، تامین می شود.

 پردیس‌های سینمایی سیتی سنتر، ساحل و فلسطین آمادگی خریداری شش فیلم باقی مانده جشنواره را دارند و لزوم آن رضایت اتحادیه تهیه کنندگان است.

خرید بلیط به صورت آنلاین است و بلیط‌های این دوره در سایت‌های سینماتیکت، ایران‌تیکت و گیشه‌۸ خرید بلیط صورت می‌گیرد و به منظور رعایت پروتکلها تا ۶۰ درصد ظرفیت سالن اکران‌ها انجام  خواهد شد.

در بخش جنبی جشنواره آثاری که در دو سال اخیر در اصفهان تولید شده و توسط هیأت انتخاب اداره‌کل انتخاب شدند، اکران خواهند شد.

هفت فیلم بلند اصفهانی توسط هیأت نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انتخاب شده و در یکی از سالن‌های سیتی سنتر و در بخش جنبی اکران خواهد شد.

 همچنین چند کارگاه با عنوان «مهارت‌های فنی در فیلم‌سازی»، «کارگردانی سینمای مستند»، «ایده و موضوع در فیلم کوتاه با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی» در خلال جشنواره برگزار خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =