ساعت پرواز هواپیمای حامل پیکر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی/ جزئیات مراسم تشییع در شهرهای نجف و کربلا

پیکر مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) فردا پنجشنبه ۱۴بهمن ماه در شهر نجف اشرف و روز جمعه ۱۵بهمن ماه در شهر کربلای معلی تشییع و به خاکسپرده می شود.

حجت الاسلام اکبری مسئول ارتباطات دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در قم، در خصوص جزئیات انتقال پیکر مرحوم آیت الله العظمی صافی به کشور عراق برای خاکسپاری در حرم امام حسین(ع)، اظهار داشت: در ابتدا باید از مردم قم و شخصیت های مختلفی که در مراسم تشییع پیکر در شهر قم برگزار شد، حضوری پرشور داشتند تشکر کنم.

وی گفت: پیکر مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) امروز و بعد از مراسم تشییع در شهر قم، به بیت ایشان منتقل شد تا مقلدان و علاقمندان به این مرجع فقید، آخرین وداع را با پیکر ایشان داشته باشند.

حجت الاسلام اکبری اضافه کرد: پیکر مطهر مرحوم آیت الله العظمی صافی(ره)، در ساعات پایانی امشب به فرودگاه امام خمینی(ره) تهران منتقل می شود تا با پرواز ساعت ۲:۰۰ بامداد تهران - نجف، به کشور عراق منتقل شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، ساعت ۱۰ صبح فردا پنجشنبه ۱۴بهمن ماه، مراسم تشییع پیکر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) در شهر نجف اشرف و حرم امیرالمؤمنین امام علی(ع) از سوی حضرت آیت الله العظمی سیستانی برگزار خواهد شد و فردا شب هم مراسم بزرگداشت در شهر نجف و حرم امیرالمؤمنین(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: در نهایت روز جمعه ۱۵ بهمن ماه و از ساعت ۱۰ صبح هم، مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) در شهر کربلا برگزار خواهد شد تا پس از این مراسم، پیکر این مرجع فقید جهان تشیع، در حرم امام حسین(ع) خاکسپاری شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599086

برچسب‌ها