واکنش یک وکیل به مسافرکشی جعفری‌دولت‌آبادی/ ده سال به هیچکس پاسخگو نبودید/توقع داشتید با آن سابقه تان عزیز دردانه هم باقی بمانید؟

نعمت احمدی‌ ‌حقوق‌دان و وکیل دادگستری در روزنامه شرق نوشت: یک اعتراض در هیاهوی خبرهای ریز و درشت این روزها گم شد؛ اعتراض آقای عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان سابق تهران، مردی که بعد از آقای سعید مرتضوی، اولین دادستان پرحاشیه دادسرای عمومی و انقلاب تهران، سکان اداره دادسرای عمومی و انقلاب تهران را بر عهده گرفت.

آقای دولت‌آبادی دور خود و دادستانی تهران حصاری سخت کشیده بود که نمی‌شد با او ملاقات داشت.عدم اجازه ملاقات خصوصا با وکلای دادگستری در دستور کار دادستان سابق تهران بود و فکر نکنم به تعداد انگشتان دست از بین وکلای دادگستری توانسته باشند وارد اتاق کار دادستان سابق تهران بشوند، مگر وکلایی که مورد وثوق بودند.

مهم‌تر اینکه آقای دولت‌آبادی پاسخ‌گوی هیچ‌کس نبود و همین مطلب یعنی هر آنچه می‌خواست انجام می‌داد، این توقع را برایش ایجاد کرد که او مصون از هر نوع برخورد است.آقای دولت‌آبادی با وجود اینکه حواشی زیادی اطرافش بود، از ارتباط با اکبر طبری، حمایت بی‌چون‌وچرا از بیژن قاسم‌زاده، و زمانی که نامش در پرونده آقای طبری مطرح شد و آن‌وقت که محبوب‌ترین بازپرسش آقای قاسم‌زاده تحت تعقیب قرار گرفت، لابد توقع داشت به‌عنوان کسی که در دوره طولانی دادستانی خود هرچه خواسته بود انجام داده، کسی از او سؤالی نداشته باشد. اما نحوه کنارگذاشتنش او را عصبانی کرد؛ تا جایی که درصدد برخورد با مجموعه‌ای برآمد که بر کشیده آن بود. به‌عنوان طلبکار دست به نوعی اعتراض زد که خروجی آن به باور من تحقیر دستگاه قضائی از منظر آقای دولت‌آبادی است.

او نیاز مالی ندارد؛ زیرا با رتبه عالی قضائی بازنشسته شد. کسی که روزگاری هر قانونی را لازم دید نادیده بگیرد، نادیده گرفت، هر نوع برخوردی را لازم دید با دیگران داشته باشد و در قالب قانون نمی‌گنجید، بر خود مباح دانست، وقتی از همه مناصب کنار گذاشته شد، درست مثل فرزند عزیزدردانه خانواده که در اولین برخورد با او از خانواده می‌برد و قهر می‌کند، قهری طلبکارانه کرد. آقای دولت‌آبادی فکر می‌کند بعد از مدت‌ها به‌اصطلاح خدمت به دستگاه قضائی، برخورد با او متناسب با خدماتی که انجام داد نیست و درصدد برآمده است دستگاه قضائی را به چالش بکشد.

او فکر می‌کند یا با او برخورد می‌شود یا کسی به او اهمیت نمی‌دهد، بگذار عزیزدردانه سابق هرچه می‌خواهد بکند. او پست سابق خود را به چالش کشیده و دادستان فعلی تهران را بر سر دوراهی قرار داده است. اگر با او برخورد نشود یا برخورد نکنند، حاشیه آقای دولت‌آبادی با تکرار هر روزه به متن کشیده می‌شود و فکر می‌کند دادستانی که مبسوط‌الید بود و هرچه خواست کرد، کماکان مصونیت دارد و عملکرد 10‌ساله‌اش و رابطه او با امثال طبری‌ها به حاشیه رانده و به متن کشیده نمی‌شود. اگر با او برخورد شود، این برخورد به وسیله کسی صورت خواهد گرفت که جانشین او شده است. این جانشین کدام عمل یا اعمال دادستان سابق را در سیبل اقدامات خود قرار خواهد داد؟

حواشی دوره دادستانی یا عملکرد فعلی که دستگاه قضائی را به چالش کشیده است؟ فکر می‌کند افکار عمومی در صورت برخورد با او، انگشت را به مسافرکشی او نشانه خواهند رفت، اما خطاب مردم به آقای دولت‌آبادی این خواهد بود: برادر، 10 سال دادستان عمومی و انقلاب تهران با صلاحیت مضاعف آن بودی، چه کسی از شما راضی بود؟ به درددل کدام متهم، کدام فعال سیاسی، کدام روزنامه‌نگار توجه کردی؟ حصار 10ساله‌ای که در دادستانی تهران هر روز اطراف شما بلند و بلندتر می‌شد، چرا از نظر شما آن‌قدر کوتاه به نظر می‌رسد که طلبکارانه در سطح شهر لابد ستمی را که بر شما در دستگاه قضائی رفته است، این‌گونه فریاد می‌زنید؟ اگر بگویم شما از نظر اقتصادی نیاز به این کار بعد از بازنشستگی دارید، حداقل با توجه به مبالغ دریافتی شما پذیرفتنی نیست؛ همکاران شما در دادگستری چه در کادر قضائی و چه اداری از شما کمتر حقوق دریافت می‌کنند و حالا که به صورت مدنی دست به اعتراض زده‌اند، از ناحیه مسئولان بالادستی مورد عتاب و خطاب قرار می‌گیرند و تهدید به برخورد می‌شوند، پس حرکت شما حداقل به خاطر وضع مالی‌تان نیست که گفته شود مگر مسافرکشی عیب است؛ هرچند شما حداقل به قوانین مربوط به حمل‌ونقل و مسافرکشی درون‌شهری اشراف دارید و باید مسافرکشی در قالب‌های شناخته‌شده مانند تاکسی، رانندگی اسنپ و... صورت گیرد؛ هرچند بسیاری از افراد در مسیر حرکت خود مسافر جابه‌جا می‌کنند و درآمد کمی می‌شود برای تأمین مخارج سرسام‌آور زندگی آنان.

از این بگذریم. شما می‌توانید از مرکز مشاوران که آمادگی صدور پروانه وکالت برای قضات شاغل را هم دارد! پروانه بگیرید؛ حتما درآمدتان از میزان دریافتی رانندگی بیشتر خواهد بود.

با توجه به معروفیت و شناخت و سابقه‌ای که در ایام خدمت قضائی در کشور داشته‌اید، آنچه از حرکت نمادین شما استنباط می‌شود، اعتراض به نحوه برخورد مسئولان قضائی با شما بعد از خروج از دادستانی و احیانا نحوه بازنشستگی است.

جناب دولت‌آبادی، شما که الحمدلله از پایان‌نامه دکترای خود هم دفاع کرده‌اید و به افتخار دکتری هم نائل آمده‌اید و از شما نقل شد که روز دفاع از پایان‌نامه دکتری را زیباترین روز زندگی خود می‌دانید. آقای دولت‌آبادی روش اعتراضی‌ای که در پیش گرفته‌اید، خودتان تأیید می‌کنید؟ قاضی دادگستری، رئیس کل دادگستری استان خوزستان، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب تهرانِ مرکز کشور، قاضی دادگاه عالی انتظامی قضات و... آن‌قدر کم‌حوصله است که بعد از بازنشستگی علیه مجموعه‌ای که نام و نان و اعتبارش از آن است، شوریده و با این ادبیات معترضانه افکار عمومی را به قضاوت گرفته است.

نه استاد، نه آقای دکتر، نه آقای دادستان، نه آقای رئیس کل، اگر هرکس بخواهد به شیوه دلخواه خود اعتراضش را در سطح جامعه جار بزند، فکر نمی‌کنید خلاف نظم عمومی عمل کرده است؟ اگر مسافری عصبانی، خدای ناکرده، با ادبیاتی غیر از ادبیات مؤدبانه مسافران واقعی با شما مواجهه شد، از چه نیرو و مقاماتی کمک می‌گیرید؟ به رفتارتان با زندانیان دگراندیش و گفته‌هایی که از شما در مقام دادستانی نقل می‌کنند، کاری ندارم؛ حرمت امام‌زاده‌ای را که زمانی متولی آن بودید، نگه دارید؛ این امام‌زاده با متولی‌گری شما در گذشته، به‌ هر حال یکی از سه قوه سیاسی کشور است؛ هرچند پرسنل آن ناراضی، مردم ناراضی، انبوه پرونده‌ها حکایتگر متأسفم بگویم ناکارآمدی آن است که از مدیریت طولانی‌مدت امثال شما برای دست‌اندرکاران امروزی آن باقی مانده است. هستند دیگرانی که از نحوه برخورد امثال شما در این دستگاه، دلخورند، اما دعوای خانگی را به کوچه و بازار نمی‌برند. دخل تاکسی‌تان پروپیمان و ان‌شاءالله پیغام شما را کسانی که باید شنیده باشند، بشنوند.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 67
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    119 2
    چقدر حقوق دارند؟
  • مشیری IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    در هر شغل و مقامی که باشید بر روی هر صندلی که نشسته باشید و هر قدر هم که بزرگمرتبه والا مقام هم که باشید اما رفتار اجتماعی نداشته باشید بالاخره ترد خواهید شد ، رفتار اجتماعی متاسفانه به ما از کودکی آموزش داده نشده است اما باید خودمان تمرین کنیم و خوشا به حال کسانیکه ذاتا رفتار اجتماعی خوبی دارند
  • مسیح IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    مطلبی بسیارغنی و صائب.چه خوب که انسانهادرزمانی که تیغ قدرت دردستشان است وظیفه خودرابه درستی ایفاکنندودرخاطره ها بدرخشند.شلوغکاری ما رادرمحضرخداوخلق روسفیدنمی کند.
  • علی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    ایشان ادم دست پاکی بودن که بعد از ده سال دادستان بودن الان داره مسافر کشی میکنه مثل دادش ریس جمهور شما نبوده که اموال را بالا بکشه
    • احسان الله خان IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      129 9
      کاش همه سادگی شمارا داشتند ای کاش ما هم متوجه نبودیم چه خبر است
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      108 4
      خیلی ساده لوحی
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    دمت گرم جناب وکیل گل گفتی
  • عباسقلی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    بذارید بیچاره به کارش برسه حداقل اینطوری از رنج مردم آگاه بشه باشد که عبرتی برای دیگران
  • ضیابری IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    عالی بود ومنطقی....
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    سلام و عرض ادب از این نوشته لذت بردم
  • عوام IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    281 9
    اقای دولت ابادی از اول هم بیشتر از این شغل مسافرکشی نباید میرفت البته ان زمان الان که به لطف خود ایشون تا استاد دانشگاه به این شغل شریف رو اوردن و به این شغل اعتبار بخشیدن تو رو خدا این شغل مسافرکشی رو هم بد نام نکنید
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    آقای جعفری دولت آبادی از قضات خوب دلسوز کارامد وپرکار دستگاه قضایی بوده ممکن است درسمت دادستانی اشتباهاتی داشته ولی نباید خدمات صادقانه ایشان نادیده گرفته شود.
  • سام IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    درود بر این وکیل ممنون ..واقعا دست مریزاد.که اینجور به این آقا فهموندین .
  • حسین IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    111 8
    زیادبهش اهمیت ندید وقتی رسانه ای بشه یعنی دارید اونو معرفی میکنید واین بیشتر معروف میشه نمونه آقا زیاد درجامعه است شاید دردرون هرکدوم ازما نوعی مصون انگاری خود وجود داشته باشد.درحد یه دلجویی فک کنم کافی باشه.
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    عجب
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      دوست عزیز شما که خود را روان سناس می دانید بر چه اساسی ایشان را روانی می دانیداصلا به جه جراتی خود را روان شناس می دانید وندید به مردم برچسب می زنید. من خودم نه ایشان را می شناسم ونه دیده ام.ولی تهمت هم نمی زنم. پپس سما نمی توانی یک روان شناس خوب باشی که به همین راحتی به مروم برچسب روانی می زنید بسی تاسف
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    87 8
    مثل اینکه شغل دادستانی تهران(که گاهی اوقات ریاست جمهورهایی مثل خاتمی... رو به وحشت مینداخت...)به کسی وفا ندارن وبد یمنه........
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    36 7
    مثل اینکه شغل دادستانی تهران که (گاهی اوقات ریاست جمهورهایی مثل خاتمی رو به وحشت مینداخت...)بد یمنه...وبه کسی وفا نداره......
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    شایدم حق بااین وکیل باشد ولی متنی که نوشته درحدسوادیک وکیل نیست.شایدهم خودش عزیز دردانه بوده والان طغیان کرده
  • علی بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    خیلی کار خوبی کرده با شما وکلا قرار نگذاشته ، دادگاه همه شده پارتی بازی ایرادات دیگه رو نمیدونم ولی همین یک کارش عالی بوده
  • ناشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    97 5
    امثال این افراد در این دنیا پاسخگو نیستن باشد در جهان باقی مقابل خدا پاسخ خواهند داد
  • گمنام IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    نعمت احمدی وکیل دادگستری شیر مادر تان پدر حلالت احسنت
  • قهرمان بهرامی گهرویی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    69 79
    آقایان وکلا که ظالمتر بقیه هستن نمیخواد خودشان را مظلوم جلو بدن صدر رحمت به دادستانها و قضات لااقل پول مردم نمیخورن ولی وکلا مردم دآع میکنن و پولای کلانی میگیرن د کارط هم برا مردم انجام نمیدهن آقای وکیل که دادستان قبلی پایتخت زیر سوال میبری خودت چقدر پول حرام گرفتی و کاری در دادگاه برا موکلات انجام ندادی
  • مینا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    120 5
    این آقای دولت آبادی یادش رفته که تو کشور ما اکثر افراد متل معلمان ، نیروی انتظامی و آگاهی و ...... شغل دومشان مسافر کشی است حالا به جمع رانندگان خوش آمدید بشرطی که مثل شغلی قبلی ات گند نزنی به آبروی این قشر زحمت کش
  • مستور IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    47 11
    دمت گرم آقای وکیل
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    20 1
    عجب عجب عجب
  • امیر امیری IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    116 8
    بسیار عالی عاقلانه ومتین ... البته اگر کمی ادبیات رو بالفاظ زیباتر بیان می‌کردند ... بهتر بود مثلا مشکل از آنجا شروع شد که نماد عقل شد مهر پیشانی نه ترس از خالق
  • دکتر IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    49 9
    درود بر شما.درود بر شما. درود بر شما
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    نوشته خوبی بود
    • PA ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      23 1
      وظیفه وکیل دفاع از موکل است حکم را قاضی صادر می کند.
  • احمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    45 6
    احسنت به این متن و نوشته
  • علیرضا IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    25 4
    احسنت احسنت احسنت
  • بینام IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    28 4
    بله همینطوره این نیز بگذرد
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    21 58
    به نظر عقده نگارنده از دادستان سابق داره از حلقومش میزنه بیرون
  • عاطفه مهدوی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    31 14
    بسیار به جا،زیبا،محکم ودندان شکن پاسخ دادید،دمتان بسیار گرم
  • هاشمی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    35 9
    دقیقا درست گفتید دمت گرم
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    53 5
    اصل مسافرکشی دروغ است
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    55 1
    خدا داد مظلومین را از ظالمان خواهد گرفت.
  • حسین بختیار NL ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    بنده آقای جعفری دولت آبادی را نمیشناسم ولی همین که ده سال در راس کار بوده آنهم با آن مقام مهم و اکنون مالی ندارد نشانه پاک بودن اوست درود بر او ،،
  • حسین بختیار NL ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    15 57
    احتمالا آقای وکیل توقع داشته ایشان هم مانند کانون انحصار طلب میبود یا بنا به تقاضای جناب وکیل شریک ارتشا شود ،
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    11 47
    چه اشکالی داره ؟ شاید دلتنگ شده خواسته در متن جامعه باشه .یک روز مثل فقرا زندگی کنه حق امتحان زنی فقرا را هم ندارد؟ دست بردارید. چرا همه چی را به پول ومقام وصل می‌کند.
  • AA IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    28 5
    با توجه به عملکرد ناکا آمد و رفتار ناخوشایند اجتماعی باید سیستم قضایی ورود کند که این پدیده ناگوار ونامبارک است
  • حجت HK ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    13 1
    انشالله خداوند شفاهت بدهد بیچاره
  • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    22 3
    درود بر شرف شما با مقاله شما من زود قضاوت کردم
  • ناشناس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    26 3
    واکنش بهتر می خواستید کسی که یه جواب درست و حسابی نمیدهد حالا تصمیم بهتر اصلا بلد بگیره همشون همین هستند فکر میکنید اژه ای چه پاسخی داره چون بالیاقت و کاردانی به مناسب نمی رسند رفتارهاشون جدای از پست و مقام شون از یک شهروند خیلی معمولی هم خام تر است
  • ساسان - اردبیل CA ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    12 52
    اتفاقا" همینکه الآن برای گذران زندگی خویش داره زحمت میکشه و نون حلال درمیاره جای تقدیر داره ، این نشان میده که در اون سالهای مسئولیتش آدم پاکدستی بوده و مث خیلیای دیگه دستش رو تو بیت المال نکرده👌🌹
  • احد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    20 1
    حد اقل به ایشان می گفتید با ماشین خودش مسافر کشی کنه که جالبتره
  • معلم IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    9 34
    من به کشور خودم امیدوار شدم که مسئولین به زندگی و تعامل عادی میپردازن مثل اروپا.جناب وکیل شما هم افکارت ناخوداگاه اینه که مسئولین باید مثل....
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    13 42
    آقای وکیل قرار نیست همه به شما پاسخگو باشند ویا همه از او راصی باشند. چون اگر دیدی همه از دستت راضی هستند بدان که مشکلی در کارت هست ان هم قاضی. وقتی مسافر کشی می کنند که بد نیست بگذار درد مسافر کش ها را بفهمد.
  • مهدی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    26 6
    امیدوارم سر کرایه با مسافران دعوا نکنه.
  • زهرا IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    15 5
    عالی جناب احمدی
  • کوروش IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    10 3
    احسنت دمت گرم آقای وکیل بسیار عالی و پر مغز بیان نمودید، هرچند میخ آهنی در سنگ است
  • علی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    8 0
    سلام چوب خدا صدا نداره
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    4 1
    بابا این خودش بخاطر نشر اکاذیب محکوم شده حالا الان ... انگار کانون وکلا پروانه نمیده .
  • ایرج IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    5 1
    اصلا باور کردنی نیست به هیچ وجه این فقط یک دروغ بزرگ است.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    9 1
    از اول اشتباهی بود حا لا هم شغل اشتباهی انتخاب کرده مگر راننده گان مسافر کش چه گناهی کرده اند.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    8 0
    گهی پشت به زین و گهی زین به پشت.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    4 1
    دروغه
  • علی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    6 1
    آسیاب به نوبت. نوبت بقیه هم میرسه. خدا جای حق نشسته
  • صالح صالحی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    7 11
    مهر سجده دو طرف نوشته دار و صاف داره. هر کسی که از طرف نوشته دار نماز بخونه، به مرور، پیشانی اش پینه می بندد. تهمت الکی به کسی که نه دیده اید و نه می شناسینش نزنید. دادستان تهران ایقد وقت نداره که برا همه مردم و همه وکلا وقت بزاره. شما وکلا خودتون در هر پرونده، با موکلتون شرط به نتیجه ندارید و پول مردمو مفت می کشید بالا، اون وقت دادستان تهران بزرگ که فرصت سر خاراندن هم نداره وقت ملاقات با شما پول پارو کن ها وقت بده. برید پولتونو جمع کنید.
  • کیانی.کارمند سهام عدالت IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    13 2
    یک معلول هستم معلولیت شدید قطع دوپا دارای ۸ سال سابقه کاردولتی بدستور روحانی از کار بیکار شدیم نه بیمه بیکاری نه از کارافتادگی از طرف تامین اجتماعی به من داده نشد کاش کسی پیدا میشد حق من را به من برگرداند در این روزگار سخت حداقل حقوقی برای خانواده ام داشته باشم
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    3 4
    گرانی وتورم پست ومدرک نمی شناسه من هم کارشناس بودم وبازنشسته شدم الان دارم اسنپ کارمی کنم حقوق دیگه زیاد دوام بیاره پنجم تمام است
  • توپچی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    11 2
    سلام...میگم این چرا استکان داغ گذاشته رو پیشونیش..که چی بشه آخه...لعنت به ریا و تزویر
  • داود طنوریان IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    1 2
    اگر مسا فرکش هم بوده مجبور بوده فهلا که دادستان است امیدوارم تصمیم درست بگیرد
  • علی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    18 9
    سلام. تجربه ده ساله قضاوت به من نشان داد که بدترین قاضی از بهترین وکیل، صد بار پاکتره. بنده ۸۰۰ تا پرونده جریانی دارم. هر کدام بین دو تا سی نفر ارباب رجوع داره. حالا شما فرض کن بخوای همه را غیر از زمانی که احضار میشن و لایحه میدن و مکلف هستی در پرونده قرار بدهی و راجع بهش اظهارنظر کتبی کنی، خارج از وقت، ملاقات بدی. دیگه به هیچ پرونده ای نمیرسی. تمام پرونده های جریانی، وقت مخصوص دارند و در طی یک الی دو ماه، حداقل یکبار توسط قاضی دیده میشن. پس اصرار مراجعین خصوصا وکلا بی مورد است. مراجعه وکلا اکثرا برای فریب مکل خود و بالا بردن حق الوکاله است. و الا اگر حرفی داره میتونه الکترونیک بفرسته رو پرونده. بین سمت های قضایی، هیچ سمتی به انداره دادستان، کارش با منافع مردم ضعیف گره نخورده. وکیلی که از دادستان ناراضیه، قطعا دادستان یه جایی جلوی زیاده خواهی یا ظلمش را گرفته. هر کس دوست داره بگه تا فیش حقوقی و پرینت حساب‌های بانکی ام را براش ارسال کنم. بشرطی که با سایر ادارات مقایسه کنه.
  • هادی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    5 6
    حتما صلاح دونسته اینجوری عمل کنه
  • محمد IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    9 9
    اکثر وکلا توقع نابجا دارند