سگ ولگرد انگشت مرد جوان را با دندان کند

یک مرد جوان به دلیل گازگرفتگی توسط سگ ولگرد  و قطع انگشت دست در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری شد.

به گزارش خبرآنلاین،یک مرد جوان ۳۴ ساله اهل روستای جریک شهرستان مسجدسلیمان به دلیل گازگرفتگی توسط یگ سگ ولگرد متاسفانه انگشت دست راست ایشان قطع و دست دیگر ایشان نیز به شدت دچار گازگرفتگی شد.

در حال حاضر این بیمار در بخش داخلی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری می باشد.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است دو روز پیش نیز یک خانم جوان در مسجدسلیمان  مورد حمله یک سگ وحشی قرار گرفت و از دو ناحیه شکم و گردن دچار گازگرفتگی شد.

وجود سگ های ولگرد در همه جای شهر رفته رفته به یکی از مشکلات مدیریت شهری تبدیل شده است. بسیاری از شهروندان خواهان پاکسازی شهر از وجود این حیوانات هستند.

سگ های ولگرد شیوع بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و خطر حمله و گاز گرفتن، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و همچنین آلوده کردن محیط است که تمام موارد فوق ضرورت جمع آوری و کنترل اصولی این حیوانات را نشان می دهد.

حضور سگ‌ها در اطراف شهر و برخی مواقع در سطح شهرستان آسایش مردم را به خطر انداخته است. هم‌اکنون افزایش سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان مخل امنیت و آسایش مردم و شهروندان شده و این یک واقعیت غیر قابل‌ انکار است. مطابق قانون، جمع آوری سگ های ولگرد در حیطه وظایف شهرداری ها است و به استناد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی و حیوانی و جمع آوری حیوانات بلاصاحب و دفع حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد از وظایف این نهاد است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =