نماینده مجلس : خدمت صادقانه به مردم دچار انحراف شد/ اوج انحرافات در دولت‌ های کارگزاران، اصلاحات و دولت روحانی بود

فارس نوشت: نماینده طبس در مجلس هشتم گفت: در دولت‌های اصلاحات، کارگزاران و اعتدال آسیب‌هایی به کشور و جامعه وارد شد و خدمت صادقانه‌ به مردم و محرومان کمرنگ شد.

محمدکریم عابدی نماینده مردم طبس در مجلس هشتم با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و اشاره به نامگذاری چهارمین روز از دهه فجر امسال با عنوان « انقلاب اسلامی؛ معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه» گفت: یکی از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی ایجاد معنویت و بصیرت در فضای عمومی جامعه و همچنین خدمت صادقانه مسئولان به مردم است.

وی افزود: ما به ویژه در ابتدای سال‌ پیروزی انقلاب شاهد یک فضای معنوی در جامعه و خدمت صادقانه به مردم بودیم که نمونه آن را می‌توان در دولت شهید رجایی مشاهده کرد.

نماینده مردم طبس در مجلس هشتم اظهار داشت: خدمت به محرومین در قالب طرح‌ها و برنامه‌ها تحت عناوین مختلف برای محرومیت زدایی از جمله برنامه‌های دولت‌ها پس از پیروزی انقلاب برای مردم است.

نماینده مجلس : خدمت صادقانه به مردم دچار انحراف شد/ اوج انحرافات در دولت‌ های کارگزاران، اصلاحات و دولت روحانی بود
 

بیشتر بخوانید:

چرا دولت رئیسی توان آن را ندارد که مردم را به حمایت از خود فراخواند؟

عابدی خاطرنشان کرد: اما متأسفانه پس از گذشت سال‌ها این خدمت صادقانه به مردم و معنویت‌ها دچار انحراف شد و ما اوج این انحرافات را در دولت‌های کارگزاران، اصلاحات و دولت آقای روحانی مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: در این دولت‌ها نه تنها معنویت کم شد، بلکه کلا معنویت از بین رفت و این دولت‌ها درواقع سیستم لیبرالیستی را مبنای کار خود قرار داده و در این مسیر حرکت می‌کردند.

نماینده مردم طبس در مجلس هشتم اظهار داشت: مردم ما به خوبی این مسائل را در ذهن خود دارند که از نظر اقتصادی و معیشتی و دیگر موارد، در دولت‌های اصلاحات و کارگزاران و اعتدال که آسیب‌هایی به کشور و جامعه وارد شد و نه تنها خدمت صادقانه‌ به مردم و محرومان کمرنگ شد، بلکه بر رنج مشقت مردم نیز افزوده شد.

عابدی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا در ادامه مسیر انقلاب و در دولت فعلی و دولت‌های بعد این خدمات صادقانه به مردم را پررنگ‌تر از قبل شاهد باشیم.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =