داریوش ارجمند: فاتحه ارزش‌های زنانه را به‌خاطر یک مدال طلا نخوانید

داریوش ارجمند که پیش‌تر در گفت‌وگویی، انتقاداتی را نسبت به وزنه‌برداری زنان مطرح کرده بود می‌گوید هنوز هم حرفش همان است و مادری خوب بودن را بهتر از قهرمان المپیک بودن می‌داند.

نرگس کیانی: افتتاحیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برای نخستین بار در طول تاریخ برگزاری این رویداد، به جایی خارج از تهران رفت. این مراسم روز پنجشنبه، ۱۴ بهمن، با حضور جمعی از هنرمندان از جمله داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در کاروانسرای زین‌الدین در مهریزِ یزد، از شاهکارهای معماری دوره صفویه برگزار شد.   

در حاشیه برگزاری این مراسم، با داریوش ارجمند به گفت‌وگو نشستیم و پیش از هر چیز، درباره تغییر مکان برگزاری افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و انتقال آن به خارج از تهران پرسیدیم. ارجمند در ادامه به آخرین حضورش بر صحنه تئاتر در نمایش «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1378 اشاره کرد و از دلیل دوری‌اش از تئاتر گفت. او در پایان، حاشیه‌های پیش‌آمده پیرامون اظهارنظرهایش در مورد وزنه‌برداری زنان را حاصل کج‌فهمی دانست و گفت: «روزگاری است که همه به دنبال گزگ گرفتن برای نشان دادن خود هستند.»

مردم کجا هستند؟! من این‌جا مردمی نمی‌بینم

ارجمند در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد برگزاری افتتاحیه جشنواره تئاتر فجر در جایی خارج از تهران، کاروانسرای زین‌الدین، در ۶۰ کیلومتری جاده یزد به کرمان چیست، به خبرآنلاین می‌گوید: «همه رویدادهای هنری می‌توانند موثر باشند به شرطی که درست، منطقی و علمی انجام شوند اما شما باید بدانید که جشنواره‌ها، به خصوص جشنواره تئاتر فجر متعلق به مردم است. الان مردم کجا هستند؟ من در این‌جا مردمی نمی‌بینم. کسی این جا نیست و به عقیده من، این برای جشنواره شکست به حساب می‌آید. جایی هست که مردم به سراغ ما می‌آیند و جاهایی هست که ما باید به سراغ مردم برویم. شاید بهتر بود این اتفاق در جایی کوچک‌تر اما نزدیک‌تر به مردم برگزار می‌شد. چه کسی به این‌جا می‌آید؟ ما که در ماشین سواری نشسته بودیم و سه نفر بودیم، بریده بودیم. آمدن به این جا صعب است و سوال من این است که چرا در خودِ یزد برگزار نشد تا مردم یزد بیایند؟ یا چرا در خودِ مهریز و با حضور مردم مهریز برگزار نشد؟»  

او با بیان این که «مکان، مکان خوبی است اگر نزدیک‌تر می‌بود»، ادامه می‌دهد: «اگر این‌قدر از مردم دور نمی‌بود و اگر مردم راحت‌تر می‌توانستند بیایند، خیلی بهتر بود و من معتقدم تئاتر متعلق به مردم است و جایی که مردم با شوق نیایند، تئاتر شکل نمی‌گیرد.»

در همین کاروانسرا جلوی دوربین محمد متوسلانی رفتم  

او با اشاره به این که «من نزدیک به یک سال در یزد مقیم بودم و در همین کاروانسرا در «جست‌وجوگر» فیلمی به کارگردانی محمد متوسلانی و نویسندگی اسماعیل خلج و میهن بهرامی ساخته سال ۱۳۶۸، بازی می‌کردم»، می‌افزاید: «من روی همین سکو بازی و در همین غرفه‌ها کار کرده‌ام. من این‌جا را می‌شناسم و سوالم همچنان این است که مردم کجا هستند؟ این کسانی که این‌جا هستند به نظر شما مردمند؟ تماشاگر گزینشی‌اند؟ چرا همه چیز گزینشی است؟ تئاتر متعلق به مردم است و باید درش به روی همه باز باشد.»  

او ادامه می‌دهد: «من وقتی به این جا می‌آیم دوست دارم مردم را ببینم. هنرمند دوست دارد با مردم روبه‌رو شود. جشنواره برای مردم است و نمی‌شود گزینشی تماشاگر به افتتاحیه آورد. می‌خواهم بگویم تئاتر متعلق به مردم است و من عاشق آن آدمی هستم که با یک جعبه به میدان می‌آید، جعبه‌اش را وسط می‌گذارد و با یک تکه چوب روی آن می‌زند و از ماری می‌گوید که در دل جعبه است. مردم جمع می‌شوند، دستمزدش را هم می‌گیرد، کارش را هم انجام می‌دهد و همه را به هیجان می‌آورد و می‌رود. این‌ها نمایشند، این‌ها تئاترند.»

از تئاتر زده شده‌ام  

او با اشاره به خاطراتش از سال‌های دور حضور روی صحنه، توضیح می‌دهد: «در همان سال‌های اولی که از فرانسه آمده بودم، با رضا صابری که از بچه‌های خوب مشهد بود کار کردم. او تئاتری روی صحنه برد که بچه‌های داغ آن زمان ریختند روی صحنه و تئاتر را تعطیل کردند و من یک نفره ایستادم و این مبارزه را تا آخر پیش بردم تا برنده شدیم اما دیگر از تئاتر زده شده‌ام.»  

ارجمند در توضیح دلیل این اتفاق می‌گوید: «تئاتر خوبی وجود ندارد و راستش دیگر حوصله تئاتر را ندارم. بنشینم جملات تکراری، حرف‌های تکراری و قلنبه‌سلنبه را تکرار کنم. طرف تئاتر شکسپیر را تبدیل به نیم ساعت نمایش می‌کند! تئاتر شرافتی دارد، تئاتر قله تمدن است و کشوری که تئاتر ندارد بویی از تمدن نبرده است. این مهم است. شما این فضای زنده را ببین، من نشسته‌ام، آن نوازنده نشسته است، تماشاگر نشسته است، این فضا زنده و پویاست، سینما نیست که دستگاهی مکانیکی آن پشت چیزی را نمایش دهد و ما هم نشسته باشیم و غرق فریب آن دستگاه شویم. این‌جا آدم‌ها زنده‌اند. من همه عمرم تئاتر کار کردم و بعد به سینما آمدم. چون تئاتر دیگر جایی نداشت و امکاناتی برایش نبود. نه متنی بود، نه کارگردانی بود، نه بازیگری بود. به هر حال در این ۳۰، ۴۰ هم منهای چند نفر انگشت‌شمار که از ۳۰ سال پیش، ۴۰ سال پیش، ۵۰ سال پیش کار می‌کردند چیز تازه و نویی ندیده‌ام.»  

حرف من این است. زن باش، قهرمان هم باش. الهام فرهمند، بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که همراه با کودک ۶ ماهه‌اش راهی هند شد، من عاشق او هستم

او در جواب این که حتما پیشنهاداتی از کارگردانان تئاتر داشته است، می‌گوید: «بله از همین بچه‌های جوانی که می‌خواهند خیلی سریع رشد کنند. ما خون دل بسیاری خوردیم. ما خاک خوردیم. روزی که با داوود میرباقری نمایش «دندون طلا» را در تهران کار کردم، بعد از ۵۰ سال تئاتر کار کردن پایم به تئاتر شهر باز شد در حالی که در این سال‌ها هر کسی خواسته، پریده است آن بالا. تئاتر زمانی، شرافتی و ارزشی داشت و هر کسی نمی‌توانست روی صحنه برود و هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد. الان، ماشاالله هر کسی اتاقی تو در تو داشته است، وسطش پرده‌ای کشیده و رنگ مشکی زده و نامش را بلک‌باکس گذاشته است. هر کاری می‌خواهند می‌کنند و پول هم درمی‌آورند، نوش جانشان، هر کاری می‌خواهند بکنند، من هیچ مخالفتی ندارم اما نمی‌توانم آن چیزی را که حقیقت تئاتر است فراموش کنم. چیزی که به خاطرش نزدیک به ۵۰ سال زحمت کشیده‌ام و درس خوانده‌ام، هم در ایران و هم در خارج از ایران.»  

         بیشتر بخوانید:

         داریوش ارجمند در حال بریدن کیک جوانی ۴۰ ساله/ عکس     

ارجمند با بیان این که «دوست دارم تئاتر جایگاه خود را پیدا کند»، ادامه می‌دهد: «جایگاهی که زمانی در تماشاخانه سنگلج داشت. روزگاری که عزت‌الله انتظامی و علی نصیریان، داوود رشیدی و... بودند، همه رفتند. نیستند و به جایشان جوان‌هایی هستند که غوره نشده، می‌خواهند مویز شوند و کارهایی انجام می‌دهند. نمی‌گویم بدند، اصلا، آن‌ها هم مشق می‌کنند اما رنج نمی‌برند، رنج‌شان این است که چرا بودجه کم است، رنج‌شان این است که چرا سالن بزرگ‌تری به آن‌ها نداده‌اند، رنج‌شان این است که چرا زمان اجرای‌شان مناسب نیست. رنج مردم را ندارند. یک کلمه در مورد مردم نمی‌گویند و اکثرشان پیتزای آماده‌خور هستند. ما زمانی در مشهد کار می‌کردیم، من خودم متن نویسنده‌های خارجی بسیاری را کار کردم اما زمانی رسید که فکر کردم تا کِی؟ تا کِی قرار است از نویسنده‌های خارجی کار کنیم؟ در این حیص و بیص یک غلامحسین ساعدی پیدا شد. شروع به نوشتن کرد و تمام بچه‌های تئاتر شهرستان‌های این کشور با متن‌های او با تئاتر آشنا شدند. با بازیگری آشنا شدند. به سالن آمدند. مردم را آوردند. بعد از آن چه شد؟ بعد از انقلاب بدون این که بشناسند، مثل تخته پرش با تئاتر برخورد کردند، هر کسی آمد یک تئاتر کار کرد و بعد هم سردبیر روزنامه‌ای شد، معاون جایی شد، رئیس جایی شد، این‌طور بود.»

همه سریال‌هایی که بازی کرده‌ام از پربیننده‌ترین‌ها بوده‌اند  

او در جواب این سوال که چرا بعد از بازی در نمایش «دندون طلا»ی داوود میرباقری در سال ۱۳۷۸ پیشنهاد بازی در تئاتر دیگری را نپذیرفت، می‌افزاید: «بعد از کار داوود میرباقری دیگر نمایشی به پست من نخورد، سینمایش هم همین‌طور است، من دو سال و نیم است در سینما کار نکرده‌ام و زیر میزم پر از سناریو است. در کدام‌شان بازی کنم؟! هیچ کدام‌شان را دوست ندارم.»  

ارجمند در پاسخ به این سوال که اگر از او بپرسند پس چگونه است که همچنان پیشنهاد بازی در سریال‌ها و از جمله اخیرا بازی در سریال «یاور» را پذیرفت، می‌گوید: «سریال تلویزیونی، مردمی است. سریال تلویزیونی، هنر مصرفی است. تازه روی همان‌ها هم حساسیت‌های عجیبی دارم، من هر کاری در تلویزیون کرده‌ام پربیننده‌ترین بوده است.»  

یک مادر خوب بودن بهتر از قهرمان المپیک بودن است

داریوش ارجمند که در گفت‌وگویی، انتقاداتی را نسبت به وزنه‌برداری زنان مطرح کرد و حواشی بسیاری به وجود آورد، می‌گوید: «کج‌فهمی بود وگرنه من هنوز هم حرفم همان است. من نگفتم وزنه‌برداری زنان بد است. بد فهمیدند. الان روزگاری است که همه به دنبال گزگ گرفتن برای نشان دادن خود هستند. من حرفی منطقی زدم. راجع به ورزشکاران ایرانی هم حرف نزدم. راجع به بانویی حرف زدم که در لهستان وزنه‌برداری می‌کند، به اندازه حسین رضازاده وزنه می‌زند و قهرمان جهان است ولی، نه رَحِم دارد و نه تخمدان، دائم هورمون مردانه به خودش می‌زند، ریش درآورده است و نه می‌تواند شوهر کند و نه می‌تواند بچه داشته باشد. حرف من این است. زن باش، قهرمان باش، من نمی‌گویم ورزشکاران ما این کار را کرده‌اند یا می‌کنند. نه، آن خانم را دیده‌اید که بچه شش ماهه‌اش را به مسابقات برده است؟ الهام فرهمند، بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که همراه با کودک ۶ ماهه‌اش راهی هند شده و در محل برگزاری مسابقات هم سوژه عکاسان شده است، من عاشق او هستم، او به عنوان یک مادر ورزش می‌کند. حرف من این بود که فاتحه بضاعت‌ها و ارزش‌های زنانه را به خاطر یک مدال طلا نخوانید. من هنوز هم اعتقادم همان است؛ یک مادر خوب بودن بهتر از قهرمان المپیک بودن است.»  

۵۸۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 132
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    این داریوش ارجمند کیه که درباره هر موضوعی باید اظهار نظر کنه
    • ناشناس آملی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      تواول بگو خودت کی هستی در هر آشی هم ماشی؟
    • کاربرعمومی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      نون به نرخ روز خور
    • میهمان IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      خانمها در این وضع اقتصادی مجبورند یکسری کارهای پایین با حقوق کم مثل منشی‌گری یا کارهای اداری کم درآمد مثل معلمی را انجام بدهند درنتیجه بچه هم کم میاورند. دیگه با خط فقر ۱۰ میلیونی هر دو تای زن و شوهر هم کار کنن کمه
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      91 43
      این بنده خدا با این همه تجربه در امور فرهنکی که تخصص هم دارد چون عمری برای فرهنگ زحمت کشیده، حرف میزنه و نظر میده راستی جرا وقتی سلبریتی هاتون کارشناس دین فوتبال اقتصاد سیاست فقه میشن صداتون درنمیاد که بابا تو حوزه ای ای که تخصص نداری نظر نده ؟؟؟؟؟!!!!!
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      66 26
      کسی که هر نقشی را خوب بازی می کند برای منفعت خود
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      33 36
      توخودت چرا اظهارنظر کردی؟!!
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      19 35
      دشمنی باهاش توچراحرص میخوری
    • مجید سوزوکی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      25 37
      تو کی هستی تو آینه یه نگا به خودت بکن
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      4 0
      درست میگه
  • رز IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    اين بابا هم فكر ميكند ليدر يك حركت و جنبش بزرگ مردمي است و براي مردم و زنان نسخه مي پيچد.
  • بانوی ایرانی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    خدا شما رو حفظ کنه آقای داریوش ارجمند. همیشه حرف حق می‌زنید، امیدوارم همیشه پایدار بمانید و،مرام علی وارتان را دوست دارم و همین هنر شما رو ماندگارتر کرده. ای کاش هنرمندان دیگر سرزمینم این مرام را داشته باشند.
    • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      1 1
      یا نمیدونی حرف حق چیه یا خودتم این مدلی هستی به هر حال همه که سطحشون بالا نیست
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      4 0
      احسنت موافقم
  • .... IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    این اقا یا آگاهی از مسایل ندارد یا حرف های دیکته شده را نقل قول میکند . در تما دنیا زنان ازادی عمل دارند و مطمئنا ماردرانی در کسوت ورزشکاران زن در عرصه های بین المللی حضور دارند
    • وحید IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      2 2
      منشا تمام مشکلات جامعه، اعم از انحرافات اخلاقی،اجتماعی با حضور دختران و زنها تو عرصه اجتماع بوجود آمد
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    57 10
    تا این آگاهی کسب بشه چند نسل از بین میرن تازه اگه بعدش هم چیزی مونده باشه که آگاهی بوجود بیاد. مردم لجباز شدن ، دوره ای شده عده ای برای رسیدن به اهداف خود همه ی ارزش های انسانی را زیر پا میگذارند .
  • ناشناس US ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    دیگه مثل فوتبالیستا که عمر کاریشون تموم میشه چندسالم میرن لیگهای عربی که یه پولی به جیب بزنن این آقام دیده عمر هنریش تموم شده زده توی کار حرفهای انقلابی زدن تا شاید به مذاق بعضیا خوش بیاد بتونه یه پولی به جیب بزنه. اینم باید بهش بگی آقای ارجمند شمام فاتحه ارزشهایی که توی این چندسال به دست آوردی رو به خاطر چندرغاز پول نخون.
    • اسک IQ ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      2 2
      استاد بلامنازع بازیگری هستند ایشون. درود بر شرفش که برا محبوبیت ظاهری چند روزه، حرف بی خود نمیزنه و محکم و حق گوست.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    80 66
    اصل حرفش غلط نیست. کدوم عقلی میگه یه خانم باید برای ورزش کردن هورمون مردانه بزند و ریش در بیاورد و از هویت جنسی خودش جدا شود؟
    • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      2 3
      شما بگو چه ربطی ب شما داره تا همه بگن دمتون گرم
  • ایران IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    98 40
    دخالت در این مسایل شخصی سالهاست که مملکت روبه پوچی کشانده است دست بردارید......
  • CA ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    59 93
    حرف حساب جواب نداره. اتفاقا ورزش هائی مثل کشتی، بوکس، کشتی کچ، وزنه برداری به دلایل عدیده برای زن ها مناسب نیستند. زن ها می تونن توی ورزش هائی مثل بدمینتون، پینگ پنگ، ژیمناستیک و.... خیلی درخشان تر عمل کنن و صدمه هم نبینند. منتهی ما چون از خودمون ابتکار عمل نداریم و توی همه زمینه ها راه می افتیم دنبال اون وری ها و بلد نیستیم با حفظ حجاب، ورزش های مختلف بانوان رو راه بندازیم و از طرفی زن ها رو انداختیم به لج و لجبازی و تصور می کنن اگه هالتر بزنن یعنی که خیلی قوی هستند، نتیجه اش می شه اینکه حرف آدم های دلسوز رو هم کج می فهمیم و اون قدر می ریم جلو تا یک روزی می فهمیم که چه خبط بزرگی کرده ایم که دیگه خیلی دیره. زن ها اگه عزمشون رو جزم کنن می تونن بیش از 50 در صد مدال های رشته های مختلف ورزشی رو درو کنن. مسئله اینه که با کج فهمی های عجیب و غریب سر راهشون مانع ایجاد می شه. بدتر از همه اینکه این شکلی می افتن به ورطه اثبات خودشون.
  • DE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    جناب ارجمند شما نهایت تصمیم و امرو نهیتون فقط و فقط به دخترتون و اون هم فقط تا سن ۱۸ سالگیش هستش نه بیشتر. اولا شما مگه زنیدکه راجع به زنا حرف میزنید، اگر مردش هستین یک ماه تمام زن باشیدو ببینید میتونید زندگی کنید بعد بییاید برای دیگران و چیزی که توش اصلا صلاحیت نظردادن ندارید حرف بزنید.نتیجه این حرف های غیرکارشناسی و ازروی شکم این شده که مملکتی که بهشت روی زمین بود به این روزافتاده و تمام کسانی که زمانی اصرارکردن بعد دیدن نتیجش نه قبول مسئولیت کردن نه دادگاهی ازشون بازخواست کرد. شما هم فقط به خاطر نقش ها و ماسکهایی که به صورتتون زدین معروف شدین و نه چیزی که حقیقتا هستید.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    باید به داریوش ارجمند گفت سرت تو کار خودت باشه تمام
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    خب اگر یک خانمی نخواد بچه دار بشه تکلیف چیه؟ امکان دارد برای فردی زندگی ورزشی حرفه ای در الویت بیشتری نسبت به بقیه مسائل باشه
  • حسین IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    84 28
    نمیشه بقیه عمرت اظهار عقیده نکنی.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    38 64
    من شما را در نقش مالک اشتر خیلی دوست دارم،،،، افتحار افرینی،،،، خدا یارتان. وقران همدمتان
  • هععی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    32 90
    ورزش زنان بیشتر شبیه یه سیرکه تا ورزش.
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      2 2
      حالا ورزش مردان فرقی داره با سیرک؟ همش برای سرگرمیه دیگه
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    59 70
    به نظر من حرف ایشان حق است و درست می‌گویند و هر کس که مخالف است از کج فهمی خودش است که اصل حرف را نمیفهمد.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    37 4
    شب بخیر!
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    37 71
    خیلی دوست دارم این پیام(هرچند دست وپاشکسته است)را به محضراستاد فرهیخته جناب آقای ارجمند برسانم به عنوان یک عضو کوچک از ایران بزرگ خدمتتان عرض کنم که دست مریزاد استاد،نقشتان و هنرتان ماندگاراست وشخصیتتان ماندگار تر . چرا که شما از معدود هنرمندانی هستی که متناسب با نقش بی بدیلی که در سریال علی داشتی شأن ومنزلت خود را حفظ کردی (چه جور بگویم ؟نمی دانم )ولی آنقدر می دانم که بگویم خودت را نباختی. از صمیم قلب می گویم استاد! تصویرت بر دیواره درونی قلبها نقش بسته. پایدار باشی وسربلند عمرت باعزت وعاقبت به خیر باشی.
  • زهره IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    48 75
    خدا حفظت کنه جناب اقای ارجمند .بیانتون کاملا منطقی است متاسفانه زن ها بازیچه شده اند و این خانمها هستند که باید جایگاه ‌‌خودشونرا حفظ کنند
  • . IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    77 33
    واقعا نمیدونم چطور هر کسی به خودش این جرات رو میده که در زندگی خصوصی دیگران دخالت کنه؟ هر کسی صلاح زندگی خودش رو بهتر می‌دونه آقای ارجمند لازم نیست شما به خانم ها بفهمونید( به زور بقبولونید) که فعالیتشان در ورزش به درد نمیخوره. آیا شما با افتخار آفرینی و پیشرفت زنان کشور مخالفید؟ آیا از نظر شما زن موجودی است که صرفا جهت بچه داری و خانه داری آفریده شده؟ هر کسی در زمینه ای که استعداد و توانایی داشته باشه فعالیت می‌کنه و موفق میشه زنان کشور من هم بهترین مادران دنیا هستند و هم میدونین امور زندگی شون رو چطور به بهترین روش اداره کنند و در این بین آدم هایی امثال شما فقط خودشون رو از چشم همه می اندازند. امیدوارم نظر من منتشر بشه چون هر وقت حقیقت رو در سایت های خبری نوشتم از انتشارش خودداری شد.
  • ع IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    83 28
    چقدر چاپلوس و پاچه خوار بوده
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    89 28
    دچار مالیخولیا شده بنده خدا
  • پروين IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    88 27
    زنان اين سرزمين به اندازه كافي قيم دارند! شما ديگه بس كنيد!!
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    31 58
    حالا به جو ساخته شده درجامعه کار ندارم حرف ایشان درست و منطقی است زن باید اندام زنانه داشته باشد بدن هرکولی برای زن اصلا زیبنده نیست .
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    56 14
    ✓ الان اگر یکی بگوید: یک پدر خوب بودن، در ساعات اداری کار کردن و به کانون خانواده برگشتن بهتر از بازیگر سینما بودن است همین داریوش ارجمند می‌آید کولی‌بازی در می‌آورد ولی خب مصون است علیه ورزش زنان بگوید
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    حرف حساب جواب نداره
    • US ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      74 11
      تا حالا دیدی که ایشون ایراد بگیرد که ورزش کردن مردان باعث دوری از انجام وظایف پدری شده؟ یا بگوید چرا فلان مرد فرزند کوچک بی مادرش را با خود به مسابقات برون مرزی نبرد؟
  • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    درود بر شما آقای داریوش ارجمند
  • فریبرز IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    71 24
    فاتحه هنر و هنرمند را تو و مثل تو خود فروخته و ریاکار خیلی وقته خواندید
  • US ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    48 21
    خیلی قشنگه که میگی مادر خوب بودن بهتر از قهرمان المپیک بودن است اما چرا نمی گی پدر خوب بودن بهتر از قهرمان المپیک بودن است؟ افکار زنگ رده ات پشت جملات قصار پنهان نکن. همانطور که ادعا داری مرد باش و صریح حرفتو بزن
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 2
      عالي
  • ابی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    51 18
    کارگردان وتهیه کننده 4تا دیالوگ مینویسه وایشان اجراش میکنه وگرنه چی وکی هستی درمورد زنان جامعه نظرمیدی درمورد خانواده خودت مختاری مثلا دنیا دیده هستی حرف نزدن بهتراز حرف زدنت هست
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    37 11
    این مرز و بوم زنان و مردان بزرگ و دلیری رو به خودش دیده که الان با دیدن امثال ارجمندها باید گفت حیف و صد حیف..
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    48 11
    داریوش جان به جای این اظهار نظرهای سلیقه‌ای پشت سرت یه نگاه بنداز ببین از این سلیقه بازی‌ها که قبل تر از جنابعالی طی سالهای گذشته تحمیل شده چی به یادگار مونده، بفهم واقعیت چیه...
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    21 47
    من هم با شما استاد ارجمند موافقم. بعضی ورزش ها، زیبنده هیچ زنی، چه ایرانی، و چه خارجی، نیست.
  • سید خلیل ناروئی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    12 44
    دمت گرم مرد
  • داریوش IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    65 14
    این اقای ارجمند دروهله اول انسانیتو زیر سوال میبره بعد میاد و پز روشنفکری میده و میخواد ادای فیمینیستارو دراره . جناب ارجمند شمار اول احترام به تمام اقشار و ملیتهارو فارق از رنگ ، جنسیت ، زبان و عرق یاد بگیرید و انسان باشید فیمینیست بودنتون پیش کش .
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    39 11
    تو هم خیلی پیاز داغشو زیاد میکنی. تو فقط فیلم بازی میکردی دیگه جو گیر نشو.
  • مجید IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    9 20
    کاش یه بار با هم هم‌صحبت میشدیم
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    10 40
    درود بر شما
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    13 41
    درود بر شرف مرد باغیرت 1
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      امثال شما مردانگی و غیرت رو در چی می‌بینید؟؟
  • US ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    37 3
    متاسفانه حتی اگر به عمق جایگاه ایشان برای این اظهار نظرهای شگفت انگیز توجه نکنیم و از کنارش بگذریم ،ظاهرا ایشان فکر میکنند که تمام دختران ایران شانس مادر شدن دارند . متاسفانه ندارند آقای ارجمند . در اثر مشکلات بسیاری که همه میدانیم از کجا آب میخورد ، درصد زیادی از دخترانمان بدون ازدواج و بچه دار شدن و تجربه مادری در این دنیا زندگی میکنند و از دنیا میروند .
  • نعمت IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 52
    درود بر مرد بز رگ
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    11 33
    درود برشما متاسفانه ارزش مادر خوب بودن در هیاهوی دنیای امروز گم شده
  • پانیز IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    37 7
    من اعتقاد دارم هیچکس نمیتونه برای علاقه کسی تصمیم بگیره خانمها دوست دارن بروند وزنه برداری چرا باید،بد باشه مثله این میمونه یکی بهت بگه دیگه بازیگری نکن چه حسی بهت دست میده افتاد پس برا کسی تصمیم نگیریم
  • مجتبی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 35
    همه ی افتخارات دنیا در مقابل ازدست دادن حتی یک ارزش اعتقادی و ملی و فرهنگی ما قابل مقایسه نیست آفرین به نظر آقای داریوش ارجمند که متانت مالک اشتری دارند
  • فرهنگی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 31
    با ایده ها و افکارتان موافقم اقای ارجمند ، پدر بزرگوار ، اما متاسفانه در نظام جمهوری اسلامی کی به کیه
  • محمدحسین IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 41
    تشکر از هنرمند دوست داشتنی جناب آقای داریوش ارجمند، حرف منطقی و حساب شده و قابل دفاع زدند. این بهترین روش حمایت از زنان است.خیلی زیبا گفتند یک مادر خوب بهتر است از یک قهرمان المپیک. یک مادر خوب می تواند قهرمان هم باشد
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    23 6
    هر چند به آقای ارجمند ارادت دارم ولی لطفا فاتحه آزادیهای فردی را به خاطر سلیقه شخصی نخوانید!!
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 36
    حرفات طلا اقای ارجمند
  • فریبرز محبوب سروستانی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 31
    جناب ارجمند درست می فرمایند ، ورزش هایی مثل وزنه برداری هم سو با شخصیت و طبیعت بانوان محترم نیست ، جامعه غرب گرا اصولا مترصد منش اجتماعی و موقعیت برجسته زن نیست ، آنها از هر سوژه ای در جهت امیال غیر معقول و افسار گسیخته خود سوء استفاده می‌کنند ، هر انسانی برای کار ی خاص و پذیرش مسئولیتی درخور و شایسته ، مناسب و زیبنده است ، نقش زن در تربیت و پرورش نمود و جلوه زیبایی دارد ، همان طور که مرد در رشته ها و فعالیت هایی خاص خود زیبا و جذاب است ، وزنه برداری در خور شأن بانوان محترم نیست و با طبیعت آنان نیز سازگار نمی باشد
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 27
    توی هنرمندان کم داریم مثل ایشان اکثرا مشکل دارند
  • محسن IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    14 31
    سلام و درود بر انسانهای شریفی همچون آقای ارجمند عزیز ,واقعا"حرف درستیه ,واقعا جای خوشحالی داره که انسانهایی مثل آقای ارجمند هنوزم پیدا میشه که دغدغه مند هستند ودرد جامعه و مردم براشون مهمه,احسند
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    11 29
    حرفش حسابه دیگه
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    34 10
    بازهم حرف شان اشتباه است.زنان وسیله ای فقط برای تولید مثل نیستند.هر زنی که دلش می خواهد می تواند مادر بشود.هرکس هم نمی خواهد به خودش مربوط است.زندگی این بانو لهستانی به ما ربطی ندارد مهم این است که چیزی که می خواهد را انجام می دهد و این قابل احترام است.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    11 21
    بخدا اگه منفی ها خونده باشن همون پنج خط آخرو بخونید ببینید منظورش چی بود
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    51 7
    آقا هر کسی اجازه داره هدفش رو انتخاب کنه چیزی از ارزش زن بودن کم نمیشه لطفا درمورد خانواده خودت تصمیم بگیر فقط
  • سعید IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 33
    این حرف اگر از زبان یک آخوند بیرون می اومد بیچارش می کردن رحمت بر اون شیری که خوردی ارجمند
  • Unknown IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    22 3
    ارزشهای زنانه برای زنان ورزشکار، تحصیلکرده، دارای رده های اجتماعی بالا صدچندان است.
  • مهناز IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 19
    دمت‌گرم ...
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 29
    سلام و درود بر پدر سینمای ایران جناب ارجمند
  • علی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    11 28
    کسی مخالف قهرمان شدن زنان نیست ولی کلا مادر خوب بودن و همسر خوب بودن و دختر خوب بودن مهمتر از قهرمان شدنه، برای مردها هم همینطوره
  • مازیار IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    36 7
    اقای داریوش ارجمند شما لطفا در مورد اموری که به شما ربطی نداره و در اون تخصص نداری نظر نده.بقول قدیمیا درخت هر چه پر بار تر سر به زیرتر.شما میتونی این ارزش های زنانه را در مورد خانم،یا دختران خودتون،یا نوه هاتون،و یا عروس های خودتون اجرا کنی.البته اگر انها به شما اجازه بدهند.
  • وحید IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    39 8
    لطفا این بنده خدارا ببرید همکار آقای شریعتمداری در کیهان شود.
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 31
    آفرین ایشان نظربسیاردرستی دارن حرف حق میزنن
  • پویا IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    10 27
    راست میگه استاد، زن که هورمون مردانه تزریق نمیکند و ریش در نمی آورد!!نمیشود به او گفت ورزشکار زن، حرف حق جواب ندارد.هر وقت با تمامیت زن بودنت ورزشکار بودی و مدال گرفتی یا نگرفتی میشوی زن ورزشکار، حرف حساب
  • افشین IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    51 4
    بیبین چ،این سریال ستایش نیست که میخوای حرفهای مسخره است را بزور به همه بقبولونی! اُفتاد!!!
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 46
    اخه این همه رشته ورزشی.وزنه برداری برا مردها هم رشته جالبی نیس چه برسه برا زن!
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    40 10
    اقای ارجمند بشما ربطی نداره که خانمها چیکار میکنن شما کار خودتو انجام بده من و فرزندام چادری هستیم و خانه داری هم میکنیم و دخترام دکترن وورشکار انقدر به خانمها توهین نکن باشه
    • CA ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      نظرات غير قابل پخش و ببين تعدادشو !!!خودت ديگه يواش برو تو افق محو شو!
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 41
    احسنت دمت گرم در این دوره که همه خاموش هستند وجرعت حرف زدن صادقانه راندارند واکثرا هم بخاطر هجمه وفشار جرعت اظهارنظر درست راندارند باز هستند کسانی که واقعا دلشان برای انسانیت وارزشهای دینی وانسانی می تپد
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 41
    ای ولا مرد.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 17
    آقای ارجمند عزیز، خودتون را ناراحت نکنید. اونایی که باید می شنیدن، شنیدن خوب هم شنیدن. نگران اونایی که فقط حرف می زنند که یعنی ما هستیم، نباشید.
  • محمدرضا IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 27
    دقیقا درست گفتید حیف که ارزش زن را درک نکردند بعضی ها
  • علی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    10 23
    همیشه حرفاش پند آموزه, درسش دارم
  • ناشناس IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 37
    احسنت برشما جناب ارجمند
  • Jafar IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    45 9
    این ارجمند هم تو حوزه کاری خودش یه پا وزیر بهداشت سابق دکتر نمکیه .
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    12 50
    احسنت به داریوش ارجمند. خوشحالم که هنوز هم غیرت مردانگی کامل در بعضی ها هست 👍
  • علی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    57 11
    داریوش ارجمند نظرات رو ببینه خودش از صحنه بازیگری کناره میگیره 🤣 دیگه هیچوقت نظر نمیده :))
  • DE ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    یعنی اگز زن بچه و شوهر داشته باشه باید آدم حسابش کنیم؟ والله تو این مملکت ما چه بچه و شوهر داشته باش چه نداشته باشی هیچ ارزشی نداری مخصوصا از طرف حکومت. تو اهواز یه دختر 17 ساله شوهرش سرشو بریده اینم از شوهر
  • رضا US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    بسه دیگه نه حرفهات نه بازیت ،نه قیافه ات خریدار نداره ،نان به نرخ روز خور
  • GB ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    ارزش‌های زنانه رو در رحم و تخمدان و مادر شدن خلاصه نکنید. هر زن و هر مردی هزاران ارزش درخور ستایش دارند که مادر یا پدر بودن یکی از این ارزش‌هاست ، نه فقط تنها ارزش انسانی شایسته ستودن.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    در جاییکه ما زندگی میکنیم زن بودن گناه محسوب میشه 😄😄😄😄
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    مردی مرد واقعی دمت گرم
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    این بابا هم تو نقش حشمت فردوس گیرکرده
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    با عرض سلام و احترام،وقتی نظرات رو خوندم واقعا متعجب شدم که چرا مردم مااین همه بی منطق شدن و هرچیزی رو ربط میدن به حریم خصوصی؟درسته ما توی کشورمون کم و کاستی داریم و مردم توی تنگنا هستن ولی قرار نیست بخاطر هر چیزی به همدیگه حمله کنیم،چون هر جای این کره ی خاکی عیب و نقص هایی داره که اگر ما درگیرش بشیم روزی هزاران بار شکر میکنیم توی ایران هستیم متاسفانه ما قدر داشته هامون رو نمیدونیم وقتی می‌فهمیم که دیگه حسرت داشتنش رو میخوریم ،کاش ی ذره شکرگزار امنیتی بودیم که الان توی کشورمون داریم (فیلم شبی که ماه کامل شد) ببینید،آقای اند برای کسی تعیین تکلیف نکردن و حریم کسی رو هم نقض نکردن بنظر من حرفشون هم بسیار درست و منطقی، بنده خودم خانم هستم و ۱۲سال دارم بصورت حرفه ای ورزش کاراته رو دنبال میکنم الان یکسال هم هست کشتی آلیش کار میکنم بیش از ۲۰مدال در تورنمت های داخلی و بین المللی گرفتم ولی توی این ۱۲سال به اندازه سرسوزن دارو و مکملی استفاده نکردم،شرط اینکه در جایگاهی که هستی بتونی با حفظ همه ی اون مقرراتی که از لحاظ اخلاقی،شخصیتی،فرهنگی و... مهم هستن موفق باشی اونوقت میتونی بگی من یک فرد موفقم.
  • میترا IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    یه دکتر زنان و یه سرپرست ورزشی بانوان کم داشتیم که به شکر پیدا شد.
  • رضا IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    آقای ارجمند شما در مورد تن فروشی و زباله گردی زنان نظری ندارید؟اینا منزلت زن رو پایین نمیاره؟ از هر 1000زن شاید یک نفر بره دنبال ورزشهای سنگین شایدم کمتر شما اون 999نفرو ول کردی چسبیدی به اون یک نفر . به شما و امثال شما هیچ ربطی نداره که زنهای جامعه کدوم ورزشو دوس دارن خوبه ادم اگه سواد حرف زدن نداره لااقل شعور حرف نزدن داشته باشه.البته اگه پای منافع و خودشیرینی وسط نباشه
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    چقدر بعضی از مردم ما کوته بین و بی فکر هستن. احسنت به اسناد ارجمند
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    ای بابا ..دیگه آخر عمری پست و مقامی بهت نمیدن خودتو خسته و ضایعتر نکن..یه نگاه به شناسنامه ات بنداز
  • ناشناس IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    صد در صد با آقای ارجمند موافقم .البته ورزش خیلی خیلی خوبه ولی وزنه برداری برداری برای ما خانم ها خوب نیست چه اصراری دارین خیلی ورزشهای خوب و مناسب داریم
  • کرمانشاه IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    زن فقط باید خانه داری بچه داری ودرخدمت شوهر وسلام
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    خبر آنلاین خدا از شما نگذره با بازی با عناوین و مبارزه با حرف حق دنبال چی میگردید؟ شما در نهان باطل خود افکار فراموسونی و فمینیستی را ترویج میدهید ولی کور خونده اید و مکرو مکرالله والله خیر الماکرین
  • شهاب IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    حرف حق رو زدی. حالا بعضیا هم خوشسون نمیاد.مشکلی نیست
  • وحید IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    آقای ارجمند اینهایی که فاتحه ارزش ها را خوندن باید پای لرزش هم بشینند، چون خدا دیرگیر هست ولی سخت گیر هست،
  • ناشناس IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    مردم دیگه اینقدر گرفتاری دارن که به حرفهای امثال این شخص هیچ توجهی نمیکنند و اهمیتی نمیدن ایشون هم بهتره خودش را از این بی ارزش تر نکنه و در مورد مسائلی که بهش ربطی نداره نظر نده .
  • ایرانی IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    ایرانی آباد میخاین، عمرا اگه آبادی ببینید، با کدوم وفاق با کدوم اتحاد، خبر یه موضوع هنری، ببین کار رو کجا کشونده، کامنتها رو بخون، ببین همش ذهن ستیزه گر آزمون ساختن، یه فکری بحال خودمون بکنیم بد نیست، اولم خودمو میگم، عزت زیاد
  • محسن CA ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    ایشون از اون دسته افرادی هست که به زنان جنسیتی نگاه میکنند و فکر میکنن زنان فقط کارخانه بچه سازی هستند. متاسفم برای ایشون و امثالهم
  • لیلا IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    حرف حق زده
  • احمد IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    شما و کسانی که به حرفات نظر مثبت دادن افراد بیسوادی هستید،زیرا آقای ارجمند از معدود هنرمندان باسواد و ارزشی این کشور است و جزو شاگردان مرحوم شریعتی بوده که مثل شما از روی شکم حرف نمی زند و نسبت به مسایل، تحلیل عمیق دارد و مثل سایر سلبریتی ها بخاطر خوشآمد غربیها و گرفتن گرین کارت حرف نمی‌زند.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    بازیگری چه ربطی به ورزش داره تو چیزی که حالیت نیست نظر نده
  • محمد IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    خداحفظد کنه آقای ارجمند دردوبلات بخوره توجون سلبریتی های دوزارب
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    حرف کاملاً درستی زده.خدا حفظشون کنه.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    چقدر من از این شخص متنفررررم
  • مهندس IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    تقصیر اون نامردیه که از این آقا همچه سوالی میپرسه.... آخه ایشون چیکارس که در این رابطه ازش سوال میکنی!!!!
  • Amin IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    این یارو چیکارست راجب همه چی نظر میده
  • ناشناس IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    عجب آدمهای کج فهمی اول دقیق بخونید بفهمیداین بنده خدا اصلا چی میگه بعد نظر بدید...نمیگه زنان ورزش نکنن وفقط مادر یاخانه دار باشن میگه زن ورزش مناسب روحیه وساختارجسمی خودشو انجام بده که بهش آسیب نزنه فقط همین یعنی فهمیدن این چندتا جمله اینقدر سخته!!!!!!
  • A.min IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    آقا شما کی باشی که تصمیم میگیری ؟؟ بانوان حق آزادی دارن .. ورزش هم مال همه علاقمندان هست نه فقط آقایان .. تو عمرت اصلا عکس با شورت ورزشی داری ؟؟
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    دمت گرم میخوامت
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    نظر آقای ارجمند بسیار صحیح و کاملا عقلانی است.
  • رز IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    نمی دونم این مردها پرو پرو از جان زن ها چه می خواهند که دست بردار نیستند و قانون های مغولی وضع می کنند و نظر می دهند از نظر من مردها بهتر فقط پول دربیارند واین قدر ناله وشکایت نکنند اینم یک قانون دیگه مغولی والا
  • محمد IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 2
    بعضی از این دوستان مثل مجری شبکه اینترنشنال که قبل از بازی با عراق گفت اگر ایران عراق ببر متاسفانه به جام جهانی می‌ره یعنی دشمنی به این حد همیشه استاد بزرگوار حرف حق تلخ هست اینان با شما دشمنی ندارند از حرف حق سوخته اند
  • ستار IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    3 0
    چقدر بده که یه آدم هشتاد ساله دنبال پاچه خاریه اگه جوون بود می‌گفتیم دنبال گرفتن امتیازه تا آینده زن و بچه را تامین کنه اما گذشته از سنش
  • سیمین IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    3 0
    ساکت باشی ، نمی گن چرا نظر نمی دی.مطمئن باش..هر چیزی متخصص داره شازده
  • US ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    ارزش های زنان، ازدواج زورکی در 12 سالگی، ضرب و شتم شدن طی 5 سال، فرار و بریده شدن سر در 17 سالگی!
  • میتی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    نظرش رو گفته - خداروشکر هنوز کسایی هستند که برای جیغ و هورای بقیه حرف نزنن - نظرت رو بگو حتی اگه بدونی کل دنیا روبروت موضع میگیرند