ساز کوک استقلال با نواختن ارسلان

استقلال با نتیجه دو بر یک هوادار را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال استقلال و هوادار، در بازی معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر، از ساعت ۱۷ مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان استقلال با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

ترکیب هوادار:

بشاگردی، ستاری، حسینی، عبدی، انتظاری، روزی‌طلب، عباسیان، شجاعیان، صادقی، محمد جواد محمدی، بابا محمدی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد

نیمه اول:

دقیقه ۱۰ : استقلال در اولین موقعیت جدی بازی موفق به گلزنی شد. در دقیقه ۱۰ در حالی که روی یک حرکت ترکیبی بین قاسمی نژاد و رودی ژستد، قاسمی نژاد در محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، مدافع هوادار با بی احتیاطی او را سرنگون کرد که با تصمیم داور ضربه پنالتی اعلام شد و رودی ژستد به راحتی ضربه را در خلاف جهت حرکت بشاگردی به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۱۴: سپهر روزی طلب روی ارسال خوب معین عباسیان، ضربه سر خطرناکی را به سمت دروازه زد که این توپ، با واکنش خوب حسینی همراه شد.

دقیقه ۲۴: روی حرکت خوب قاسمی نژاد، رودی ژستد در موقعیتی بسیار خوب در پشت محوطه جریمه، صاحب توپ شد که ضربه والی او با اختلاف اندکی از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: شاگردان مجیدی با ارسال خوب مهدی پور از نقطه کرنر، صاحب موقعیت شدند که سیاوش یزدانی این فرصت را داشت تا از روی خط شش قدم، دروازه رقیب را باز کند که در شلوغی محوطه و با تجمع مدافعین هوادار توپ برگشت پیدا کرد.

دقیقه ۳۹ :بعد از زدن چند کرنر و حملات پردامنه هوادار،ارسال زمینی و محکم سید محمد حسینی مدافع هوادار در درون محوطه را محمدجواد محمدی به خوبی قطع کرد تا بعد از گلزنی به پرسپولیس، این بار دروازه استقلال را هم باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

بیشتر بخوانید:

نبمه دوم:

دقیقه ۵۱: اولین حرکت جدی در نیمه دوم را استقلالی ها خلق کردند که روی حرکت خوب وریا غفوری در گوشه محوطه جریمه، فرصتی مناسب نصیب استقلال شد که ضربه این بازیکن در میانه راه به امین قاسمی نژاد برخورد کرد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: روی ارسال صائب محبی به دهانه دروازه، جواد محمدی فرصت داشت گل دومش را به ثمر برساند که با ضربه ای در شرایط نامتعادل این بخت خوب گلزنی را از دست داد.

دقیقه ۸۴: استقلالی ها که در نیمه دوم چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند و نمی خواستند سه امتیاز این بازی را از دست بدهند، از  سمت راست صاحب ضربه کرنر شدند که ارسال مهدی پور با پرواز بلند مطهری همراه شد و ضربه سر او به تور دروازه چسبید تا استقلال برنده بازی باشد.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    0 1
    ویدئو چک بیاد استقلال میره رده آخر
    • لنگ بی افتخار IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      0 0
      ویدئو چک تا حالا بخاطر شما لنگیا نیومد