هنرنمایی کریمی و هاشمیان در یادبود انصاریان و میناوند/عکس

ورزش سه نوشت: ستاره های سابق تیم ملی در شروع نیمه دوم بازی دوستانه امروز گل های چشم نوازی به ثمر رساندند.

دیدار دوستانه تیم های منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی ها از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی تهران شروع شد. این دیدار که به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند ترتیب داده شده، موجب کنار هم جمع شدن تعداد زیادی از ستاره های سابق فوتبال ایران در کنار هم شده تا خاطرات قدیمی دوباره زنده شود.

آمادگی بدنی ستاره های قدیمی متفاوت است. برخی ها هنوز سر وزن هستند و مثل دوران بازی لباس هایشان کاملا اندازه است ولی بعضی ها حسابی اضافه وزن دارند و از آمادگی دوران بازی به دور... تحت هر شرایطی اما تمامی این ستاره ها خصوصیات و مهارت های دوران بازی خود را حفظ کرده اند و تماشای تکرار آنها از جذابیت های بازی امشب است.

در دقایق نخست نیمه دوم بازی شاهد به ثمر رسیدن دو گل بسیار زیبا بودیم؛ دو گلی که همه را به یاد روزهای اوج زنندگانش انداخت. ابتدا وحید هاشمیان با در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه کات دار چشم نواز توپ را به سه کنج دروازه فرستاد تا برومند درون دروازه تیم منتخب ۹۸ فقط یک تماشاگر باشد. این گل شباهت زیادی به گل تساوی ایران – کره در مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ داشت که هاشمیان در واپسین لحظات آن را زده بود.

چند دقیقه بعد از این گل، علی کریمی که یکی از آماده ترین ها داخل زمین بود با یک حرکت تکنیکی زیبا گل چهارم را برای تیم سرخابی زد. او ابتدا با یک دریبل زیبا خاکپور را از پیش رو برداشت و سپس در موقعیت تک به تک ضربه ای چیپ به توپ زد تا یکی از زیباترین گل های بازی امشب را به نام خود بزند.

هنرنمایی کریمی و هاشمیان در یادبود انصاریان و میناوند/عکس

هنرنمایی کریمی و هاشمیان در یادبود انصاریان و میناوند/عکس

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =