رمان «خاک سرد است» به قلم فیاض زاهد، منتشر شد

فیاض زاهد، فعال سیاسی، رمان «خاک سرد است» را به بازار کتاب فرستاد. این اثر با تلفیق واقعیت و خیال، تلاش می‌کند معنای زندگی، راستی و حقیقت را به چالش بکشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشر ثالث، رمان «خاک سرد است»، نوشته فیاض زاهد را منتشر کرد.

در توضیحات این رمان آمده است:

«این رمان، حکایتی از تلاش دو نسل برای زندگی و مبارزه است. میل به ساخت زندگی بهتر در چنبره‌ای از خیال و واقعیت که در آن روزها متصور بود. مبارزه‌ای برای از دست ندادن و تلاشی برای به‌دست آوردن. پرسشی تامل‌برنگیز که آیا همه تلاش‌های انسان برای تحقق آن‌چه اتفاق افتاد و می‌توانست بشود، ارزش آن همه فداکاری و از خودگذشتگی را داشت؟ آیا می‌توان برای ایجاد معنای زندگی بهتر، تنها با تکیه بر حقیقت و راستی چنین مسیری را پیمود؟ یا در این روند هر آچه آدمی می‌پندارد، درست است؟
با خوانش این رمان، نسبیتی ویرانگر درون شما را می‌کاود و این پرسش مطرح می‌شود که خوبی و بدی چگونه مفهوم زندگی و مبارزه را معنی می‌بخشند؟ و مخاطب را در تعلیق و بهت، حیران می‌کند. این کتاب، تلفیقی از واقعیت و تخیل است. سیامک اخترکاویان، در کنار اژدر، شخصیت‌های رمان هستند. رمان، روایتی از تاریخ معاصر ایران و به طور خاص، خطه گیلان است.  رمان با تکیه بر قوه تشحیذ نویسنده و قلم خیال پردازش، همراه با چاشنی خاطرات زیسته او متولد شده است. اگر روزی می‌خواستم داستان هم نسل‌هایم و نسل پیشین را مکتوب کنم، چیزی متفاوت‌تر از چیزی که پیش روی شماست، متولد نمی‌شد. شاید...»

کتاب «خاک سرد است»، با قیمت ۱۱۰ هزار تومان، منتشر شده و قابل خرید از کتابفروشی‌هاست.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =