نصیرزاده:گل استقلال مصداق بازی ۱۲ نفره نیست

فارس نوشت: کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان گفت: گل دوم تیم استقلال در بازی با هوادار مصداق بازی ۱۲ نفره نیست.

هوشنگ نصیرزاده در خصوص اعتراضاتی که به گل دوم استقلال در بازی با هوادار مطرح و عنوان شده حسین زاده در زمان به ثمر رسیدن گل داخل زمین بوده اظهار داشت: بعد از این که حسین زاده با تاخیر زمین مسابقه را ترک کرد برخی از کارشناسان معتقد به دوازده نفره بودن تیم استقلال در هنگام گلزنی بودند اما آنچه منظور قانونگذار از ۱۲ نفره شدن است  شکل سازمان یافته آن است نه رفتار لحظه ای بازیکنان و اشتباهات ثانیه ای آنها.

وی افزود:کارشناسانی که به امور انضباطی آشنایی کافی ندارند نباید برای نتایج فوتبال شائبه ایجاد کنند چون پدیده انضباطی در فوتبال دارای پیچیدگی است و هر گردی گردو نیست.

  کارشناس حقوقی فوتبال تاکید کرد: بودن لحظه‌ای بازیکنان در زمین بازی ۱۲ نفره تلقی نمی شود و ممکن است در هر زمانی ایجاد شود و حاکی از بی نظمی بازیکنان در ورود و خروج باشد نه بازی با ۱۲ نفر و این ربطی به نقض قانون سه داوری فوتبال ندارد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    آقای نصیرزاده لطفا تخطئه نفرمایید چون حرفت از منطق کافی برخوردار نیست داری تخطئه میکنی راستی اگر تیم شهرستان این کار را کرده بود هم همین حرف را میزدی؟ همون بازیکن اضافی بر عملکرد بازیکنان تیم حریف اتر گذاشته بود
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    عجب، پس باید هر دوازده نفر به توپ ضربه بزنند تا خطا باشه، ممنون از توضیحاتتون
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 0
    اگر همین اتفاق برای رقبا یا حریف استقلال اتفاق میافتاد صد در صد مصداق پیدا میکرد و تمام بازیهای چند سال اخیر در برابر استقلال باید سه هیچ به نفعشون اعلام میشد