۱ نفر
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
درخشش غول تنومند بارسلونا/عکس

ورزش سه نوشت: آداما ترائوره، ستاره جدید بارسلونا در همان دقایق ابتدایی بازگشت به این تیم موفق به ارسال پاس گل برابر اتلتیکومادرید شد.

در فصل زمستان نام های فراوانی برای تقویت خط حمله بارسلونا مطرح شد و در نهایت این تیم توانست زمینه جذب آداما ترائوره، پیر آمریک اوبامیانگ و فران تورس را در ماه ژانویه به رختکن بلوگرانا فراهم کند. آداما ترائوره که در گذشته سابقه حضور در آکادمی لاماسیا و البته انجام چند بازی برای تیم اصلی را در کارنامه داشت، با قراردادی قرضی و حق خرید در پایان فصل از ولورهمپتون راهی نوکمپ شده و تا پایان فصل با این تیم قرارداد بست.

اما ژاوی تنها چند روز بعد از نهایی شدن انتقال آداما ترائوره، در دیدار حساس مقابل اتلتیکومادرید او را در ترکیب ثابت قرار داد و البته خیلی زود جواب اعتماد خود به این بازیکن را گرفت. گرچه دروازه بارسلونا خیلی زود باز شد، اما یوردی آلبا گل تساوی را به ثمر رساند و در دقیقه 21، گاوی موفق شد با ضربه سر تماشایی خود ارسال آداما ترائوره را تبدیل به گل دوم بارسلونا کند.

در دقایق پایانی نیمه اول نیز رونالد آرائوخو گل سوم را به ثمر رساند تا بارسا با برتری درخشان 1-3 راهی رختکن شود. آداما ترائوره شروع فوق العاده ای در لباس تیم جدید خود داشت و با ادامه این روند، قطعا بارسلونا با پرداخت 30 میلیون یورو قرارداد این بازیکن عضلانی و تنومند را دائمی خواهد کرد.

دین ترتیب کاتالان ها دیگر نیازی به تلاش برای تمدید قرارداد عثمان دمبله ندارند و می توانند به راحتی اجازه جدایی این ستاره پرحاشیه را صادر کنند.  به هر حال آداما ترائوره خیلی زود رضایت هواداران بارسلونا را به دست آورده و می تواند خیلی زود به بازیکنان محبوب سکوهای استادیوم نوکمپ تبدیل شود.

درخشش غول تنومند بارسلونا/عکس

درخشش غول تنومند بارسلونا/عکس

درخشش غول تنومند بارسلونا/عکس

درخشش غول تنومند بارسلونا/عکس

بیشتر بخوانید

251253

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =