۰ نفر
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
خرم آباد میزبان جشنواره موسیقی فجر

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، همزمان با سراسر کشور در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی میزبانی از سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، صبح یکشنبه هفدهم بهمن ماه با حضور مدیر کل، معاونین امور هنری و سینمایی و توسعه مدیریت و منابع، مسئول روابط عمومی و کارشناس موسیقی اداره کل و ریاست و منشی انجمن موسیقی استان برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره فیلم فجر در خرم آباد و بروجرد، گفت: میزبانی از جشنواره‌های های ملی فجر فرصتی است تا هنرمندان استان با شرکت کنندگان این رویدادهای ملی به تبادل نظر و گفتگو پرداخته تا از این طریق شاهد شکوفایی هر چه بیشتر هنر استان باشیم.

احمد حسین فتایی تصریح کرد: علی رغم شرایط سخت کرونایی حاکم بر استان و کشور، شاهد استقبال خوب هم استانی ها از برنامه‌های های مختلف فرهنگی هنری بوده ایم و از آنجا که موسیقی با روح و روان مردم لرستان عجین شده، انتظار می رود شاهد استقبال گرم دوستداران و هنرمندان موسیقی از این رویداد مهم باشیم.

وی سپس با تاکید بر لزوم پایبندی دقیق به پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در جریان برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در خرم آباد، افزود: نگاه دولت بیش و پیش از تعطیل کردن فعالیت ها بر رعایت دقیق پروتکل ها در خلال برگزاری رویداد های اینچنینی است و باید همچون جشنواره فیلم فجر، نظارت‌ دقیقی در این خصوص صورت پذیرد تا خدایی ناکرده شاهد ابتلای هیچ عزیزی در جریان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری به ویروس کرونا نباشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان خاطر نشان ساخت: در صورت تاکید ستادهای استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا بر همین روند، انشاالله تا پایان سال شاهد برگزاری جشنواره های ملی مد و لباس و تئاتر فجر، کالاها و محصولات فرهنگی لرستان و آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات، پایگاه های خبری و خبرگزاری های استان خواهیم بود.

گفتنی است سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، اوایل اسفند ماه سالجاری با حضور هشت گروه موسیقی استان، طی دو سانس در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شده و بلیط فروشی نیز در بستر اینترنت و از طریق مرجعی که به زودی اعلام می شود، صورت می پذیرد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =