پرسپولیسی خبرساز این بار مدیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال شد

خبرورزشی نوشت: در سال‌های اخیر ریاست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال بر عهده مرتضی محصص بود اما در ماه‌های اخیر شاهد حضور این کارشناس برجسته فوتبال ایران و هم چنین مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ساختمان اداری فدراسیون فوتبال نیستیم!

پرس‌وجوی ما منجر به این خبر شد که ریاست فدراسیون فوتبال فوتبال تصمیم گرفته‌اند دکتر بیژن ذوالفقارنسب را به‌عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه انتخاب کنند و مرتضی محصص دیگر عهده‌دار این سمت نیست. ذوالفقارنسب در مدت حضورش در هیات مدیره پرسپولیس به دلیل مشغله های فراوان خبرساز شده بود.

 کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال بازوی فدراسیون فوتبال در انتخاب مربیان برای تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و همین‌طور فوتبال بانوان است و براساس اساسنامه این کمیته مربیان پیشنهادی خود را به اعضای هیئت‌رئیسه انتقال می‌دهد و اعضای هیئت‌رئیسه از بین مربیان پیشنهادی کمیته فنی مربیان تیم‌های ملی را برمی‌گزیند. همچنین این کمیته وظیفه دارد بر عملکرد تیم‌های ملی نظارت و گزارش را به اعضای هیئت‌رئیسه انتقال دهد.

 با وجود انتخاب دکتر بیژن ذوالفقارنسب به‌عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال او هنوز کار خود را در این کمیته آغاز نکرده‌است، اما به‌نظر می‌رسد کار مرتضی محصص در فدراسیون فوتبال به‌عنوان رئیس این کمیته پایان یافته‌است و او در ادامه مسیر فوتبالی تنها کلاس‌های مربیگری را از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار و اداره خواهد کرد.

نکته جالب اینکه فدراسیون فوتبال پیش‌تر جلال چراغپور را به‌عنوان رئیس کمیته آموزش انتخاب کرده بود اما این اعلام فعلا منجر به همکاری بین طرفین نشده‌است و کمیته آموزش تنها توسط نیما نکیسا، رئیس دپارتمان کمیته آموزش اداره می‌شود.

 باید منتظر ماند و دید آیا دکتر بیژن ذوالفقارنسب حاضر می‌شود به‌عنوان رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با فدراسیون فوتبال همکاری کند یا نه.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =