عصبانیت شدید حسینی: از فغانی جسارت را یاد بگیرید!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:هر دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن بودند و فکر می‌کنم موقعیت‌های خوبی از جانب تیم ما خلق شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل استقلال در رقابت‌های جام حذفی و کنار رفتن تیمش از این رقابت‌ها در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی بدی نبود. ما و استقلال به دنبال ارائه یک فوتبال قوی بودیم. ما برای این بازی خیلی زحمت کشیده بودیم. علی رغم اینکه بازی را بی‌دلیل به تعویق انداخته بودند، اما ما بهانه نیاوردیم. 

وی ادامه داد: در مدت اخیر چند بازیکن ما جدا شدند، اما خود را خوب آماده کرده بودیم. استقلال هم یکی از بهترین تیم‌های ایران است و شرایط خوبی دارد. هر دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن بودند و فکر می‌کنم موقعیت‌های خوبی از جانب تیم ما خلق شد. فرصت‌های خوبی داشتیم، اما موضوعی که وجود دارد بحث قضاوت این بازی است. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: من معمولاً در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر دروازه‌بان بیرون از محوطه جریمه و در شرایط تک به تک توپ را با دست بگیرد، داور به همین راحتی از آن صحنه می‌گذشت یا دروازه‌بان ما را اخراج می‌کرد؟ اگر بازیکن یک کارته ما دو بار جلوی حمله حریف را می‌گرفت آیا داور کارت دوم را به وی نمی‌داد؟ امروز به راحتی از این اتفاقات برای ما گذشتند.

حسینی ادامه داد: بازیکن شماره ۹ استقلال که یک کارت زرد هم داشت دو بار خطای عمد انجام داد و جلو حمله ما را گرفت، اما داور راحت چشمش را بست. این موضوع خیلی ما را اذیت کرد. امیدوارم داورانی که ادعای‌شان می‌شود که داوران خیلی قوی هستند و باید بیشتر از این میدان ببینند کمی جسارت را از فغانی یاد بگیرند. اگر فغانی به قله داوری رسیده جسارت داشته است و به لوگوی پیراهن تیم‌ها نگاه نمی‌کند. در دقیقه ۵۷ دروازه‌بان استقلال باید اخراج می‌شد. توپی که وی با دست گرفت گل بود، اما به راحتی حق تیم جوانی که درحال زحمت کشیدن است و با کمترین حاشیه و با کمترین مبالغ کار می‌کند ضایع می‌شود.

وی درمورد بی‌دقتی بازیکنان پیکان، گفت: کیفیت بازیکنان ما خوب است و آنها جوان هستند. حدود ۲۰ روز بود که ما بازی نکرده بودیم و امروز مقابل تیم قدرتمند استقلال فرصت‌ها را از دست دادیم. در چنین بازی‌هایی گل کم رد و بدل می‌شود و موقعیت‌ها باید به گل تبدیل شود. چه کنیم که دقت بازیکنان زیاد شود؟ وقتی مقابل یک تیم بزرگ فرصت ایجاد می‌کنیم یعنی زحمت کشیده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این تیم در ادامه راه چند بازیکن جذب کند تا بازی‌ها را اینگونه از دست ندهد، اظهار داشت: ما بازی را از دست نداده‌ایم. امروز جام حذفی بود و استقلال بهتر از فرصت‌های خود استفاده کرد. ضمن اینکه ما ضربات بدی از سمت داوری خوردیم. در نیم فصل معمولاً نمی‌توان بازیکن خیلی خوبی جذب کرد. تنها تیمی که در فوتبال ایران توانسته این کار را انجام دهد فولاد است. سوپر مارکت نیست که ما پول بدهیم و بازیکن برداریم. تیم‌ها بازیکنان خوب خود را به راحتی از دست نمی‌دهند. ما نیاز مالی داشتیم و یک بازیکن خود را از دست دادیم، اما بعید می‌دانم بتوان بازیکنی جابجا کرد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =