بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل لرستان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» 
(احقاف، ۱۳)

چهل و سومین سالگرد خروش ایرانیان در پی خیزش پیر خمین برای برچیدن طاغوتیان زمان و برپایی رویای همه پیامبران الهی، در این قطعه از گیتی بی شک بزرگ نعمتی است که نباید غبار زمانه ما را از شکر نعمتش بازدارد.

پس از چهل وسه سال مقاومت قهرمانانه ایرانیان برای پایبندی به عهدی که با امام و شهیدانشان بسته‌اند، امروز شاهد آنیم سردمداران بزرگترین قدرت طاغوتی عالم رسما و در ملأ عام اعتراف به شکست آخرین حربه های شیطانی خود برای از پای در آوردن  و زانو زدن ملت ایران می‌کنند و از شکست مفتضحانه کمپین فشار اقتصادی حداکثری سخن می‌گویند. 

آری؛ روح عزت خواهی واستقلال طلبی و جهاد تا سرحد شهادت برای برپایی حکومت قرآنی و اسلامی که امام عزیز در کالبد ایرانیان دمید، پس از همه این سال ها علی‌رغم همه سختی‌ها و مرارت‌ها و نامهربانی شعله‌اش در تار و پود همه ایرانیان وفادار به خون شهیدان گلگون‌کفن؛ گدازان‌تر از هر زمانی می‌جوشد. 

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان با زبان رسا و صادقانه اعلان می‌دارد! در همه این سال‌ها مردم به احسن وجه در زیباترین طریق ممکن نقش تاریخی و حماسی خود را ایفا نمودند.

زمانه آنست؛ همه مسئولان کشوری و استانی با همت و تلاشی جهادی همه ظرفیت و توان خود را برای خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات و معضلات معیشتی و اقتصادی آنان به کار گیرند. در این زمانه که دشمنان با همه عدِه و عُده رسانه‌ای و تبلیغی به میدان آمده‌اند تا خدمات کم نظیر و پیشرفت‌های گسترده در بسیاری از عرصه‌ها که به برکت انقلاب ۵۷  و رویکردهای انقلابی و جهادی پدید آمده به چشم احدی نیاید، نباید غفلت و دوری برخی کارگزاران از مبانی، آرمان‌ها و رویکرد انقلابی مردم از ادامه پرقدرت این مسیر پر نور ناامید کند، و دشمنان را برای رسیدن به اهدافشان یاری رساند.

 بی‌شک در این مسیر چهل اندی ساله برای فتح قله تمدن اسلامی هر جا از آرمان‌های اصیل انقلاب و همراهی و اطاعت جانانه از ولی‌فقیه فاصله گرفته‌ایم؛ دچار خسران شده‌ایم و هر جا به این حبل المتین عزت، پیشرفت همه جانبه و حیات طیبه چنگ زده‌ایم؛ طعم شیرین عزت و غرور ملی را چشیده‌ایم، که قطعا پیروزی نهایی در گرو مقاومت و پایداری در ادامه همین مسیر است.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همانند گذشته محکم و استوار همراه ملت بزرگ ایران در راستای به ثمر نشاندن و رشد پیشرفت انقلاب اسلامی و خون شهدا لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد و بزرگداشت این روز باشکوه را گواه روشن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانسته و تاکید می‌کند روند پیروزی‌های پی در پی انقلاب اسلامی و ذلت و خواری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =