راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در شهر قم برگزار شد

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در شهر قم، با حضور گسترده مردم و زیر بارش باران به صورت بسیار گسترده برگزار شد. به نحوی که بسیاری از خیابان های منتهی به حرم حضرت معصومه(س) ترافیک سنگینی به خود دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲بهمن و روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور گسترده مردم قم و برگزاری راهپیمایی بزرگ خودرویی در خیابان های منتهی به حرم حضرت معصومه(س) زیر بارش باران رحمت الهی برگزار شد.

علاوه بر روحانیون و علما که با خانواده و خودروهای شخصی خود در این راهپیمایی خودرویی دیده می شدند، اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد هم حضوری چشمگیر داشتند، به نحوی که شاید بتوان گفت علاوه بر مسیر ۷ کیلومتری بلوار پیامبر اعظم(س) یا همان بلوار حرم تا حرم حد فاصل حرم حضرت معصومه(س) تا جمکران که مملو از خودروهای دارای پرچم ایران و عکس های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بود، بسیاری از خیابان های منتهی به حرم حضرت معصومه(س) از جمله خیابان های باجک، بلوار معلم، بلوار شهید منتظری، چهار راه بیمارستان، خیابان صفائیه، خیابان هنرستان و... هم مملو از خودروهایی بود که برای حضور در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن اقدام کرده بودند. 

در بسیاری از این خیابان های مذکور، ترافیک بسیار سنگین بود و البته مسئولان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر قم، سکوهایی ویژه هنرنمایی گروه های سرود جانمایی کرده بودند تا مردم راهپیمایی کننده از شنیدن این سرودهای انقلابی لذت ببرند.

اگرچه ترافیک اکثر خیابان های منتهی به حرم حضرت معصومه(س) بسیار سنگین بود و علت آن پر شدن ظرفیت محل اصلی راهپیمایی خودرویی شهر قم یعنی بلوار بزرگ پیامبر اعظم(س) بود، اما ترافیک خود بلوار پیامبر اعظم(ص) یا همان بلوار حرم تا حرم، ترافیکی روان بود به این علت که عرض این خیابان بسیار بزرگ است.

خودروهای شرکت کننده در این راهپیمایی بزرگ، چراغ های اتومبیل خود را به نشانه جشن پیروزی انقلاب روشن کرده بودند و پرچم های سه رنگ کشورمان را از داخل ماشین به بیرون نگاه داشته بودند و برخی هم تصاویر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب را در دست گرفته بودند.

در حاشیه این مراسم نصرت الله لطفی رئیس ستاد برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن در شهر قم هم به خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع پیک ششم بیماری کرونا، قرار شد راهپیمایی ۲۲بهمن امسال هم به صورت خودرویی باشد که خوشبختانه مردم استقبال بسیار چشمگیری از ان داشتند.

علاوه بر شهر قم که شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن بود، از شهرهای تابعه و همچنین بخش ها و روستاهای مختلف استان قم هم گزارش می رسد که راهپیمایی ۲۲بهمن با حضور خوب مردم برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =