هشدار پلیس برای کلاهبرداری به بهانه واریز سود سهام عدالت

صدا و سیما نوشت: رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای انتظامی کشور گفت: برای دریافت سهام عدالت، شهروندان نیاز به هیچ گونه عمل اضافی از قبیل پرداخت وجه ندارند.

سرهنگ علی محمد رجبی گفت: در حال حاضر اخباری مبنی بر واریز سود سهام عدالت از سوی مراجع مربوطه در سایت‌های خبری انتشار یافته است که این موضوع با توجه به وجود افراد سود جو، دقت شهروندان را می‌طلبد.
وی افزود: طبق اخبار منتشر شده سود سهام عدالت احتمالا در اواخر بهمن امسال به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد و هیچ گونه عمل اضافی از قبیل پرداخت وجه از سوی شهروندان نیاز نیست.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور به سابقه کلاهبرداری از شهروندان با عنوان سهام عدالت در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت یا ثبت نام جاماندگان سهام عدالت شهروندان را به صفحات جعلی هدایت کنند و آن‌ها را به دام بیندازند.
سرهنگ رجبی تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به هیچ گونه پرداخت وجهی نیست و این سود به حساب‌هایی که پیش از این شهروندان اعلام کرده اند، واریز خواهد شد.
وی افزود: شهروندانی که به دلایلی سود سهام عدالت دریافت نکرده‌اند به‌هیچ‌عنوان به پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی که در آن از مردم درخواست اطلاعات شخصی جهت واریز سود سهام عدالت می‌شود، توجه نکنند و هر گونه اطلاع و اخبار را تنها از طریق سایت‌های معتبر و رسانه‌های جمعی پیگیری کنند.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور: تصریح کرد برای پیگیری موارد مربوط به سهام عدالت خود به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به samanese.ir یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان www.sejam.ir مراجعه کنند.
بیشتر بخوانید:
47231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =