۶ نفر
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
دلخوری یحیی از بدقولی رامین رضاییان

خبرورزشی نوشت: رامین رضاییان حاضر نشد قید بخشی از دستمزدش را بزند و قراردادش با الدحیل قطر را فسخ کند!

مدافع راست سابق پرسپولیس که یکی دو هفته ای هواداران و حتی مربیان این تیم را برای بازگشت دلخوش کرده بود در نهایت ترجیح داد در قطر بماند اما در مورد دستمزدش تخفیف ندهد!

شنیده ها حکایت ازآن دارد که مدیران باشگاه الدحیل حاضر شده بودند نصف دستمزد رامین رضاییان را بدهند تا او قراردادش را فسخ کند اما این بازیکن ایرانی راضی نشد!

تهدید باشگاه الدحیل برای تمرین کنار تیم امید هم رضاییان را تحت فشار قرار نداد و حتی این بازیکن حاضر نشد برای بازگشت به پرسپولیس قید بخشی از دستمزدش را بزند.

ظاهرا رامین رضاییان که در نقل و انتقالات زمستانی در دو، سه نوبت با خود یحیی گل محمدی نیز تلفنی صحبت کرده و قول داده بود پرسپولیسی شود نتوانست بی خیال پولش شود و هنوز در قطر مانده است.

مدیربرنامه های ایرانی رامین رضاییان نیز که حدود یک هفته ای در کشور قطر به سر می برد وقتی دید این بازیکن درمورد دستمزدش کوتاه بیا نیست به تهران بازگشت تا همه چیز در هاله ای از ابهام فرو برود.

حالا هواداران پرسپولیس که در فضای مجازی از بازگشت رامین رضاییان به شدت استقبال کرده بودند آرام آرام قید او را زده و تصور می کنند با آنها و احساسات سرخ ها بازی شده است!

از سوی دیگر شنیدیم یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس نیز از رامین رضاییان دلخور شده و فکر می کنند رامین رضاییان همه آنها را سر کار گذاشته است!

استدلال پرسپولیسی ها نیز نحوه بازگشت مهدی ترابی از کشور قطر است. ترابی با شرایطی مشابه رامین رضاییان قید همه دستمزدش با العربی را زده و با دریافت بخشی از آن قراردادش با این تیم قطری را فسخ کرده و به پرسپولیس بازگشت. او کمک کرد پرسپولیس قهرمان لیگ بیستم شود اما رامین رضاییان نتوانست به خاطر پرسپولیس قید همه دستمزدش را بزند!

بیشتر بخوانید:

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    4 2
    همه آدم‌ها مثل هم نیستند 😥