کتاب «اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی» منتشر شد

کتاب «اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی» با رویکرد نزدیک‌تر کردن مدل‌های اقتصادی با واقعیت‌های بیرونی، با قیمت ۱۰۰ هزار تومان، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات ویراست، کتاب «اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی»، نوشته فرزاد رمضانی‌راد، افشین گودرزی و فرناز ایمان‌شعار را منتشر کرد.

در توضیحات این کتاب نوشته شده است: «اقتصاد رفتاری به عنوان یکی از رویکردهای نسبتا جدید در دانش اقتصادی است. هدف اقتصاد رفتاری ارتقای دانش اقتصادی و نزدیک‌تر کردن مدل‌های اقتصادی یا واقعیت‌های بیرونی است، که طی چند دهه گذشته از اهمیت قابل توجهی برخورددار است، اقتصاد رفتاری تلاشی برای افزایش قدرت توضیحی و پیش‌بینی نظریه اقتصادی از طریق لحاظ بنیان‌های روان‌شناختی در تئوری اقتصادی است.»

در ادامه این توضیحات آمده است: «مقصود از نگارش این کتاب، باب فتحی برای موضوعات روز اقتصاد، مالی و روانشناسی بوده و سعی بر آن شده است که خوانندگان با مباحث ترکیب این سه حوزه بیشتر آشنا  بشوند. کتاب اقتصاد رفتاری، راهنما و منبعی مطمئن و قابل اعتماد برای افرادی است که می‌خواهند به درک درستی از چگونه رفتار کردن در جهان برسند. همچنین اگر شما جزو افرادی هستید که به اقتصاد و وقایع اقتصادی علاقه دارید و می‌خواهید درباره کارکرد اقتصاد و مسائل اقتصادی  بیشتر بدانید، این کتاب مناسب است.»

کتاب «اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی»، در ۳۰۴ صفحه و با قیمت ۱۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =